Gå til innhold

Fostervann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å lekke så lite fostervann at det omtrent ikke merkes, men bare lukter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet du hva, det lurer jeg på også!

Skrevet

Å, det var fint (På en måte).. For jeg var så redd for at det var et dumt spørsmål at jeg ikke turte å signere med nick i første omgang:)

Skrevet

dytter... er så mye snakk om lekking, redd for at det kan skje uten at det merkes

Skrevet

egentlig ingen spørsmål som er for dumme vel! lurer du så spør!

altså, jeg tror at dersom en lekker så lite at en ikke merker det, så er det ingen fare, for fostervannet fornyer seg flere ganger om dagen!

men jeg lurer fælt på dette med når vannet går og hodet er festet, feks..

for mannen min og jeg har begge lagt merke til at jeg "lukter sex" i det siste... hehe.

og jeg "lekker" jo, men det er jo ikke mye...

sånn du tenker også, eller?

Skrevet

Jeg har lekket, i uke 18. Det merket jeg. Varm veske som rant, nesten som når man har mensen og det plutselig kommer en del ut på en gang. Har fått beskjed fra flere jordmødre at det er veldig sjelden og at man ikke skal bekymre seg, så jeg har slått meg til ro med det. En lege på fosterdiagnostikk sa til meg at hvis det først lekker så lekker det en del, slik at man merker det.

Skrevet

Jepp- jeg har en følelse av at jeg lukter liten baby nedentil... Føles veldig rart....

Skrevet

siljesgravid; ja, ganske snodig?

jaja, dersom vannet går/har gått får jeg bare satse på at riene setter i gang snart da.. *sukk*

jeg vil møte bebisen min nå jeg. vil ikke vente og lure lenger...

Skrevet

gleder meg også veeeldig til å treffe småen.. men jeg har flere uker igjen enda, egentlig. har hatt mye maserier (tror jeg.. er førstegangs, så jeg er litt usikker på alt...) og småen er veldig stor, så det kan hende jeg får treffe han litt før planlagt.

Skrevet

Lurer også på d! Syns jeg har noe vanndig som kommer ut av meg, særlig når jeg har vært på do.. Og d verken ser eller lukter som tiss! Og d er så flytende at jeg ikke tror at d kan være utflod.. Men med nr. 2 gikk vannet og da skjønte jeg d med en gang!!:-) Og da fikk jeg ei skikkelig våt babybleie på en time:-) Sikkert ikke noe farlig! Da hadde vi nok blitt sendt på ul pga for lite fostervann!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...