Gå til innhold

Et spørsmål fra barnimagen.com :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er.. 21 uker nå og vært på UL.. har hatt en følelse hele svangerskape at vi skal ha gutt.. :) t.o.m blitt spådd av 3 forskjellige at det blir gutt.. samt hatt sex på el.. dagen noe som gjør sjangsene til gutt litt høyere.. idag så han ikke sikkert ..men kunne nesten med sikkerhet si det er jente.. :) ikke misforstå vi er glade uansett hva det blir..

men klarer ikke å slippe helt følelsen på at det er gutt allikevel....

er det nooen her som haddde samme følelse som meg.. men at jordmor sa noe annet og at dere fikk rett??..

ha en flott kveld..

og takk for svar..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi trodde alle det ble jente . men så drømte jeg at det ble gutt, og gutt ble det.. vet ikke om det hjalp deg så mye,

Skrevet

jo litt.. :) men spurte du på UL?..

Skrevet

Jeg var skråsikker på at det var en gutt som lå i magen min, var så overbevist at jeg til og med skaffet litt gutteklær allerede før UL'en. Selvfølgelig hadde jeg rett, det vare en gutt der inne.

MEN hadde det UL'en vist en jente istedetfor hadde jeg stolt mer på det enn min egen utrolig sterke magefølese. Det er jo litt mer håndfast. Så hadde jeg heller tatt det som en artig overaskelse hvis det endte med at det ver en gutt som hoppet ut.

Skrevet

Vi hadde veldig gutte-følelse i hele svangerskapet.

Jordmor sa at det var typisk guttemage. (Så ikkenoe på ul)

Alle venner og kjente tippet gutt.

Hjerterytmen lå på rundt 150 hele sv.skapet.

Surprise!! Det ble JENTE!

Skrevet

Har hørt om MANGE som har fått vite at det blir jente på UL, men så fått gutt. Men, jeg har aldri hørt omvendt. så selv om de på UL sier jente, så kan det bli gutt!

Skrevet

Har ikke fått feil, men med min eldste, så hadde jeg STERK følelse på gutt. Drømte mange ganger at jeg fødte en gutt osv. Fikk gutt :-)

Andre gangen hadde jeg bare en drøm, og det var før jeg visste jeg var gravid til og med (selv om jeg var det da). Drømte at jeg fødte, og at det var en jente. Etter det visste jeg det var en jente, og det ble det. Det var nesten litt ekkelt :-)

Skrevet

ja det er akkurat det.. flere med meg har drømt om at dette er gutt..

lurer på om jeg skal bestille en privat ul.. i trheim.. men hvor gjør man det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...