☆Lille my* Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 På bildene på profilen min? alle kommenterer at jeg er så liten til å være 25 uker! hva synes dere?
Micha.. Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 synes at du hadde en kjempefin mage jeg... det var da ikke så liten. det er jo ikke alle som får disse gigamagene og det skal du jo være veldig glad for..
oktoberjentene;) Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Nei den var da ikke så liten for "alderen" ;o) bare vent til etter 30 uker... det er da den kan eksplodere.. hehe... men dette er jo kjempe individuelt...... alle er forskjellige .. søt mage hadde du kos deg
Ladybug~N&E Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 du var jo ikke sååå liten da. Fin mage. Vi er alle ulike;) Dessuten så så du jo ganske lita ut fra før;) Syns ikke jeg ser så stor ut selv jeg enda jeg er mye større enn deg til vanlig. Er ikke noe forskjell de siste 5ukene og nå er jeg 28+1. Jøss, allerede i september?? Er du så langt på vei altså? Det er standardkommentaren jeg hører om dagen.
☆Lille my* Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. juni 2007 Takk alle sammen=) Ja er de ikke slitsomme alle de kommentarene:/ hehe
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 hei .jeg er i uke 23 og har like liten mage som du hadde da. Og ja.jeg får og høre det, men mest som komplimang. Det at du er liten og slank fra før har mye å si. Magen din er kjempe finn og ikke hør på hva andre mener = )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå