Gå til innhold

Kommer aldri til å stole på barnevernet igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det uansett hva noen måtte mene her inne. Jeg har opplevd 7 mnd med stadige endringer i saksbehandlers oppførsel, uttalelser og væremåte.

Hun føler det er trygt og bra for et barn og ha samvær med en far som drikker og er aggresiv. Og at han har krav på å se barnet sitt uansett. Mens hun bruker min barndom fra en mor som drikker som utgangspunkt for at jeg er en dårlig omsorgsperson.

Hun ser ikke selv at hun har økt konflikten mellom mine andre 2 barns far og meg.

Hun har ikke gitt noen tilbud om hjelp, slik hun er forpliktet til.

Hun har aldri observert barna sammen med meg, men forholder seg til far, hans foreldre og min far sine obervasjoner. Som ikke heller har sett barna og meg sammen på 8 år.

Far virker roligere enn meg. Rart med det når ho kom inn i bilde bodde jeg på Krisesenteret.

Og på toppen av alt fremstiller hun meg som voldsutøver!

Og alt dette har skapt en uttrygg tilværelse for 2 barn som i dag er 12 og 14 og kanskje blir tvangsflyttet til far. Mot deres vilje, for de har aldri følt at jeg har vært ustabil eller ikke tilstede, men de er glad for at jeg endelig klarte å få mot og hjelp nok til å komme ut av et skadellig ekteskap!

Så til alle dere som har en barndom som ikke var A4, aldri innrøm det noe sted. Da er dere nemlig dårlige omsorgspersoner!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ting er ofte urettferdig..

barnevärnet gjör mye bra, men også mye feil desverre... lykke til håper det ordner seg for deg og barna dine...

Skrevet

Uff da,men er det ikke sånn at da de har fylt 12 år at de kan selv være med å bestemme hvor de vil bo?

Har selv vært på krise senter da jeg var liten,husker alt.Skån barna dine så godt du kan fra en slik mann,kjemp med nebb og klør!!!!!

Skrevet

hei.

håper du har en bra advokat. De har lover de skal følge, stå på.

Gå denne siden . barnas rett. kansje noen kan hjelpe deg med tips.

Har du advokat forresten? kan sjekke for deg,

lykke til. klem

Skrevet

har advokat, men han stoler for mye på at barna blir hørt. Så han begynte å innhente ny info for sent.

Om saken blir anket, så skal jeg ha en annen advokat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...