Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Den er sikkert negativ - som vanlig... Jeg har sikkert ikke hatt EL - som vanlig Og jeg kommer til å sitte å trøstespise sjokolade i morgen kveld - som vanlig... Jeg har nå gått på 4 pergotime kurer, 3 doble og 1 enkel... Har hatt 1 EL! Kurene får jeg ta annenhver måned, så det nærmer seg 1 år med stormskritt! *sukk* det tok jo sin tid før jeg fikk pcos diagnosen også... *sutre sutre furte furte*
trying og kaisa elisebet Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 masse lykke til....sender deg babystøv************************* *********************************' **********************************'
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2007 Tusen takk for forsendelsen, men den hjalp desverre ikke... Jeg testet nå i stad og den var så negativ som den kunne blitt... ;-( tror min IKM skal være mellom i dag og onsdag... Æsj, jeg er så driiiiiiiiitt lei! :-( *gråte litt*
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 heier på deg!!! test igjen om et par dager du:-) her kom tanta i dag...tar aldri slutt det her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå