Eat sardines and die Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Ja..............for i motsetning til dere småslappe trøttinger, har jeg vært og beveget mitt legeme i takt med musikk........ vel.............i takt var vel kanskje å overdrive, men jeg gjør mitt beste= Så nå er jeg sunn og trett. Jeg spiste en nektarine her..........................oioioi............det ga meg en sommerfølelse og jeg gleeeeeeeeeeder meg til ferien!!! Måtte den komme raskt (noe den aldri gjør ....grr.) Natta!
piano♫ Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 God natt :-) Har dessverre ikke satt i gang forbrenninga noe særlig her i gården, men til gjengjeld spist kaninfôr mens jeg så på at gubben spiste gratinerte poteter. Og så sniffa jeg inn den herlige lukta :-p
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Jasså.. har sardinen funnet gamle NRK opptak med trim for eldre? da forstår jeg godt at du er trett vennen:-) sov godt og *smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaask*
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Eller så trener vi bare sååå mye at vi ikke må skryte av det tørrfisken.... Sov godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå