bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 har en topp som er hvit og mørk blå stripet. hva vasker jeg den sammen med? er redd for å vaske den med det hvite, pga de blå stripene. men er også redd for å vaske det med det blå/svarte pga de hvite stripene. ehh.. hjelp.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2007 he he.. burde vel kanskje det til jeg er sikker på at den ikke farger av. er helt ny så den har ikke blitt vasket før.
Ladybug~N&E Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 vask den sammen med mørkt tøy- det hvite skal ikke ta farge av det. hvitfargen er fargeekte eller hva det nå heter. jeg gjør det med mine flerfarga topper og det går fint;)
mamma til 2 små:=) Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 off jeg har det samme dilemae...men tror det er lurt å vaske den alene første gang men etter det så vet jeg ikke! lurer selv
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2007 nå tenkte jeg ikke på at det hvite farget av. men at det i den mørke vasken kunne farge av på det hvite
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2007 ok. men da tar jeg sjangsen på å vaske den med det mørke da. takk for hjelpen.
PintSizedDictator Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Hehe din nisse...hun mente at hvitfargen ikke tok til seg farge:P For da hadde den jo blitt farget av de blå stripene...eller? Ok, kanskje hun ikk emente det allikavel..*forvirret*
Ladybug~N&E Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 så lenge toppen er laget til med både hvitt og blått så skal du kunne vaske det med annet mørkt tøy uten at det farger av på det hvite. jeg har flere topper som har hvitt og mørke farger og ingenting har farget over på det hvite enda. Men er du ordentlig usikker, så vask den først alene og se om det blå i toppen farger av på det hvite. Er det like hvitt så er det fritt fram for å putte den i vaska med annet mørkt tøy. Eller ring omo-telefonene;)
Ladybug~N&E Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 bare for å være helt tydelig: det hvite tar ikke farge fra annet mørkt tøy- det kan den ikke gjøre når den er blå og hvit. Da vil jo det blå farge over på det hvite og da er den jo ødelagt. Uvaskbare klær hører vel til sjeldenhetene. Vis den mot all formodning skulle gjøre det så er det noen galt med plagget.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 19. juni 2007 okei. da har vi fått orden på det. tusen takk for hjelpen alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå