Labbetøs Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/458879/offset/2 Utendærs vielse på en gressplen nedi fjersteinene i solskinn. Jeg er lykkkkkkkelig!! :-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Så fiiiiint! Nydelig brud med en kjempeherlig kjole! Gratulerer så mye!
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 WOOOOOW!!! Skjønner GODT at du er lykkkkkkelig ja! Det må ha vært en uforglemmelig da - så herlig at du er fornøyd ) Man skal være det når man gifter seg ) Til lykke med ekteskapet. Klem fra
Expat Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Har du sett haken min? Den datt ned nettopp nå og jeg kan ikke finne den igjen... OMG, så utrolig fint... ojojojoj (okker og oier meg, hihi)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Kjempeflott! Så heldig med været og alt ser helt perfekt ut. Gratulerer!! Og kudos til deg som har greid å velge kjole til kroppsfasongen. En ser alltid altfor mange overvektige damer med kjole uten stropper/ermer.. du passet din stroppløse kjole perfekt!!
*Kleopatra Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Det ser ut som dere hadde et helt knall bryllup:) Alt så kjempeflott ut! Misunnelig sier du? Neeei, ikke i det hele tatt, haha;)
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Gratulerer Du var en kjempefin brud
Ella i farta Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Misunnelig ja! Har mistet litt lysta på bryllupsplanlegging i det siste, men den vielsen så virkelig nydelig ut!! hvor var det hen?
Labbetøs Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 19. juni 2007 Vi hadde hele bryllupet på pirsenteret i trondheim. det er kjempefint bryllupslokale. Selve vielsen var rett utenfor, på en plen rett ved sjøen. Hele greia ble kjempefint, uten at det kostet så innmari mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå