Gå til innhold

SE SÅ FINT DET BLE!!!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guri, så nydeli du var:) kjempe lekker:)

Å den fine plassen dere hadde det på da:) så ut som en velykket dag ja:) Gratuerer som ny gift:)

Skrevet

Så utrolig nydelig du var :) utendørs vielse er så fint.. dere var jo veldig heldig med været også :)

Gratulerer som Nygift :)

Skrevet

Takk takk. Det var et meget vellykket alternativ til kirkebryllup. Ingen av oss er spesielt religiøse, så da ønsket vi ikke at dagen skulle handle om løfter til gud. Vi ville at det skulle handle om oss, og bare om oss. Vår kjerlighet til hverandre. Og siden jeg alltid har ønsket meg et slikt "fantasibryllup" så ble det utendørs. Vielsen kostet oss ikke mye heller. Strykekvartetten tok litt betalt, men det hele var veldig overkommelig.

Skrevet

Nydelig brud, nydelige omgivelser - så ut som en vakker seremoni! :-) Gratulerer så mye!

Brudebuketten din var fantastisk, kan jeg spørre hvor du fikk tak i den, og hvor mye den kostet? Er det kun roser + grønt?

Skrevet

Det er bare en rose, og tre typer grønt. Så er det en sølvtråd med perler på. Rosen er "sveiset". Jeg kjøpte den hos waldèn, og gav 2000 for den. De hadde ikke bilde av noe slikt, så jeg måtte tegne og forklare for å fortelle hve jeg ville ha.

Skrevet

Utrolig flott var den. Flink du var som designet den selv! :)

Skrevet

Ser ut som det var nydelig, er det i Trondheim?

Ser du er derfra.

Jeg vil heller ikke ha prest, ble dere viet av sorenskriver,dommerfulmektig eller noe annet?

Er litt nysgjerrig, skal ikke gifte oss før neste år- men bør vel tenke litt på dette.

Gratulerer så mye

Skrevet

Gratulerer såååå mye!!! Bildene var kjempefine og du var en nydelig brud!!! Lykke til videre som mann og kone =)

Stoooor klem fra

Skrevet

så flotte dere var, så ut som en drømme dag!!! hvor i landet var dette? skulle gjerne hatt storband selv, men ikke funnet noe...

Skrevet

Vi ble viet av en lagdommer. Litt stilig med dommerkappe syns jeg. :-)

Det hele fant sted i trondheim ja. Er her vi bor.

Skrevet

Den nyyydelige kjolen vurderer jeg foresten å selge. 6000,-

Skrevet

Ett flott bryllup!

Hvordan kom dere i kontakt med en lagdommer? Vi prøver finne alternative vigslere, men er visst ikke så lett her nede :-(

Gratulerer med vel overstått :-))

Skrevet

Nei det er desverre ikke så lett. De fleste tar ikke på seg utendørsvielser osv lenger. De vil ha dokumentet signert og ferdig inne på et kontor. Romantisk ja...

Han vi brukte var en bekjent av brudgommens familie, så vi fikk tak i han på det viset.

Du må kontakte tingretten eller tilsvarende for å høre med den enkelte vigselsmann om denne vil gjøre det. Mange vil nok takke nei, men noen finner du sikkert som sier ja. Er du i trondheim kan jeg sette deg i kontakt med rette vedkommende.

Skrevet

Så nydeleg...!!:)

men ein ting eg lurer på...(litt rart kanksje men)ammer du jenta di??eg lurer så felt på korleis ein får til det med brudekjole.Eg venta med å gifte meg til eg var ferdig å amme jenta mi..for då slepp eg av og på med kjolen...

Vennina mi skal gifte seg i sommer, og ho ammer...Ho har planer om å reise heim eit par ganger i løpet av festen og amme ho..Eg personleg synst det høyrest rart ut..men men...eg berre nett lurte...hehe

Skrevet

Heisann,

Lurte på hvilket stoorband du leide og til hvilken pris. Jeg skal gifte meg om to uker. Foressten så ammer jeg enda så det blir spennende å se hvordan det går med ammingen på den store dagen

Skrevet

Glemte å si at vielsen så kjempeflott ut og at du så nydelig ut i kjolen!

Skrevet

Så nydelig du var!!!!

Og, for en vakker plass å ha vielsen da *dåne*

Skrevet

Jeg ammer ja. Hele dagen. Men vi hadde et helt perfekt lokale, så det var ikke noe problem. Snuppa var i huset sammen med barnevakten hele tiden. De hadde eget rom som var helt rolig og ikke forstyrret av musikk og bråk. Og som ingen andre kom inn i selvsagt. Jeg gikk bare dit og ammet henne med jevne mellomrom. I tillegg hadde barnavakten melk og flaske i tilfelle hun ville ha mat midt under middagen elelr i andre slike tilfeller hvor jeg ikke var tilgjengelig. Utrolig godt å bare kunne stikke innom noen minutter å smaske på snuppa mi innimellom.

Planen var å bare løsne litt på kjolen bak, men det viste seg å ikke bli nødvendig. Det gikk fint å bare brette ned kjolen og dra opp puppen. :-)

Skrevet

Så nydelig du var, gratulerer så mye!!!

Kan jeg spørre hvor i Trondheim du hadde vielsen og festen?

Skrevet

WOW! Du var kjempevakker og for et fint sted å gifte seg på....HELDIG DU!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...