Gå til innhold

Vil føde nå......hjelp!!!!!


marrte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hold ut, barnet har det godt der det er - husk det selv om det er fryktelig kjipt nå på slutten.

 

 

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var jeg og for ei halv uke siden. Tipslista er lang, men jeg har dårlige erfaringer med samtlige, her er magen fortsatt like stor. (det funker ikke før en er klar, men da tenker jeg at når en er klar, starter det vel? Litt paradoksalt...)

 

Det en kan gjøre er:

- løpe i trapper

- stimulere brystvorter

- sex (sæd og orgasme)

- spise/drikke kanel

- gå turer

- sniffe chili (har ikke prøvd denne, og kommer neppe til å gjøre det heller;-)

- vaske huset

- strekke seg (ikke overdriv)

- bringebærbladte/-kapsler (skal ha flere positive funksjoner etter uke 35, men også etter fødselen - melkeproduksjon og sammentrekninger av livmor)

- massere magen (fremme kynenre)

- vær aktiv generelt

- lag "fødepizza" -oppskrift på "kjerringråd" (ikke forumet). Den fungerte ikke for min del, men vi har fått en ny yndlingspizza i huset :-) (et par justeringer, bare) Mener poenget med den skal være at en bruker kroppen og magen når en skal lage deigen, men kan kanskje ha noe med ingrediensene å gjøre også?

 

Lykke til! jeg mistet håpet for lenge siden. Nå skal jordmor få høre om en times tid! (hun lovet meg en sønn innen ei uke. Det var på onsdag... Grrr...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sex funka her i gårn;) hadde sex kvelden 3. juni, riene starta senere på natta og jenta var ute natt til 6 juni:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...