♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Jeg er fra Drammen, 19 år og 33+3 uker på vei. Jeg kjeder meg VELDIG, sambo jober natt og jeg liker egentlig ikke å være alene hjemme om kvelden/natten.. Noen som kan holde meg med selskap??
Potetstappe Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Jeg er fra Drammen, eller bor i Svelvik da... Har snakket med deg tidligere mener jeg å huske:-) Kjeder meg mye jeg også, men har dessverre ikke lappen så det er noe dritt å komme seg rundt...
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2007 Ja vi har snakket sammen tidligere.. gav deg noen "tips/råd" ang kjæresten din.. hvordan går det?? Jeg har lappen, men sambo har bilen for han jobber natten. Gidder ikke stå opp 05.30 for å hente han, såååå desperat er jeg ikke for å komme meg ut, hehe... hvor mange dager har du igjen???
Potetstappe Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Stemmer det ja:-) Joda, vi er ikke kjærster for øyeblikket, men er litt fra hverandre. Allikevel snakker vi godt sammen, så jeg tror nok det ordner seg når snuppa kommer! Haha, det skjønner jeg godt... Er du i permisjon nå eller? Jeg har 5 dager igjen!
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2007 jeg går ut i permisjon 16.juli, er sykemeldt nå.. jeg 48 (snart 47, hehe). dkullr ønske jeg var fødeklar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå