Northernlights Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Vært i retten i dag,jeg. Og fått underskrift,foran notarius publicus, fra eksen. Om at jeg skal ha gutten vår i skoleåret boende hos oss,og så skal han ha han i sommerferiene,og annenhver jul og evt andre småferier. Lettelse! Hadde med oss gutten også. Utenfor rettslokalet sier han (stakkars liten gutten min...) "the two of you look really good together by dads truck!" hehe.. Han vet så altfor godt at dette er det beste. Så jeg bare rufsa han i håret,og lo! Han smilte, da. Barn ønsker ikke skilsmisse, men de vet jo egentlig hva som har vært. Og at det ikke kunne fortsette. Glad vi kom til enighet til slutt!
Nit@™ Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Så flott Nothernligts! Gratulere med dagen sier nå jeg!
Gjest -baremeg- Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Huff da, endte det opp i skilsmisse? Jeg husker du nevnte dere måtte bo hver for dere i en periode, av jobbårsaker var det kanskje. Trist det skulle ende med skilsmisse, men det går nok bra det også skal du se. Ønsker deg lykke til.
snowstorm73 Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 neida, det var faren til en eldre gutt. nåværende samboer flytter, og nå kan også northernlights flytte etterhvert. Gratulerer, det var koselig å høre.
Expat Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Nei! Dette er eksen hun prater om... Hun er fremdeles gift med verdens snilleste syvbarnsfar... Og kan nå reise etter ham, sammen med alle barna som er små! Gratulerer!
mliz Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Hei kjære vennen min, gratulerer så mye med dette, endelig kom dette i orden Så glad på deres vegne .. snx. Klem
Solitude Skrevet 18. juni 2007 #14 Skrevet 18. juni 2007 Er veldig glad for å høre at gutten endelig har kommet hjem, where he belongs Gratulerer med dagen Northernlights, helt fantastiskt at denne dagen endelig er her
harengutt Skrevet 18. juni 2007 #16 Skrevet 18. juni 2007 Gratulerer! Men jeg skjønte ikke hva gutten din mente med det han sa?
Northernlights Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #17 Skrevet 18. juni 2007 Takk =) harengutt: Han sa til meg at jeg og faren hans så så fine ut sammen der vi sto,ved bilen til faren! Han mente vel på en måte å si at han ønsket vi var sammen fremdeles.. =) Han er nå bare sånn, gutten min. Han sier alt mulig rart. Bobler litt over avogtil,ja.. Og det kan kanskje virke litt frustrende for dere utenforstående, dette livet mitt. Men egentlig så er det faktisk ikke så verst. Bare litt mere komplisert enn de fleste. Jeg er gift enda. Skal ikke skilles fra mannen min =) Var jeg så uklar i det jeg skrev, altså?? Han (mannen min) skulle egentlig flytte nedover i sommer, da nakken hans ikke har det så bra her oppe i nord.Så skule vi komme etter når jeg engang fikk tilbake omsorgen fulltid for 9 åringen,når han ble gammel nok til å bli hørt i retten. Men det var før eksen (pappan til 9 åringen) sa til meg helt plutselig at han planla å flytte til Texas i sommer. I dag fikk vi vite at han har giftet seg på nytt. Så da ble planene til meg og min mann helt snudd på hodet til det aller beste for alle sammen. Det er et stort skritt å flytte. Det vet jeg. Spesielt for gutten min som har adhd. Men nå skal han altså ha ET hjem, gjennom skoleåret, istedenfor å gå imellom to hjem annenhver uke,hele året. Så jeg tror han kommer til å få det bedre med seg selv sånn som opplegget blir. Eksen min var ikke noen snill mann når jeg var gift med han. Han var psykisk mishandler. Det gikk på andre ting enn å slå. Men det var grusomt likevel og ha det sånn hver dag. Jeg kan snakke med eksen nå. Jeg prøver hardt å legge tingene som var bak meg, og kun se framover. Vi har en sønn som skal oppdras til et godt menneske. Og jeg akter ikke la han se at vi ikke kan snakke sammen når det gjelder barnet vårt, iallefall. Så denne sommeren skal jeg altså flytte 150 mil til varmere strøk. Ny plass, og ny skole for to av ungene (de andre er voksne,så vi har "bare" 3 barn boende hjemme hos oss) Kjenner magen kribler...både spent,nervøs og glad på samme tid. Noen som vil hjelpe meg å pakke??? ;o) Egentlig trenger jeg noen til å si til meg: ALT KOMMER TIL Å GÅ BRA! ;o)
Northernlights Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #18 Skrevet 18. juni 2007 Mine yngste er 19 mnd,9 og 15 år. Resten er "voksne" barn.
lenej :o) Skrevet 18. juni 2007 #20 Skrevet 18. juni 2007 alt kommer til å gå kjempebra vennen. det vet både du, eg å resten av verden! nå går det endelig deres vei! *klem*
* 5 om dagen * Skrevet 18. juni 2007 #21 Skrevet 18. juni 2007 kjempeflott !!!! endelig...og ja, ALT KOMMER TIL Å GÅ SÅ BRA !!!! blir en flott tid for dere alle sammen fremover, litt slit også, men det er det sikkert verdt..... så lykke til alle sammen...også mannen din med nakken.....
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #22 Skrevet 18. juni 2007 ALT KOMMER TIL Å GÅ BRA!!! Nå har dere et godt utgangspunkt:) Lykke til med fremtiden
snowstorm73 Skrevet 18. juni 2007 #23 Skrevet 18. juni 2007 Fulgte jo med hele tiden, selv om jeg ikke kommenterte ofte. Men jeg lurer fælt: skal du kalle deg Southernlights da?
Northernlights Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #24 Skrevet 18. juni 2007 hehe, ja, kanskje det?? "southernlights" hm....tror egentlig den tittelen hører til en annen dame her inne,selv om hun går under mamman til G og A! ;o) Hun var sørstatsdama lenge før meg.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 18. juni 2007 #25 Skrevet 18. juni 2007 Endelig :-) Så utrolig glad på deres vegne :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå