beautiful Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Noen ideer folkens? Hvertfall tripp-trapp stol!
ano`num *17.03.10* Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Se i lekeblad Gyngehest, gå-vogn (av den stødige typen i tre) Jeg har skrevet ned hva pia vår fikk i gave. Hun fikk bøker, bunad, dukke, redningsvest, stødige sko og klær
beautiful Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2007 Hun har liksom arvet en del etter søsteren sin da...men gåbil skal jeg ønske meg! Men hva med vogn...er det litt i drøyeste laget??
ano`num *17.03.10* Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Kommer vell ann på hvilken prisklasse de har tenkt gaven i det da.
beautiful Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2007 Alt fra venner til bekjente til nær familie...ikke vet jeg:) Flere ideer takk:)
reven37 Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Medlemskap i BOB eller lignende hvis det finnes i nærheten av der dere bor. Mine fikk medlemskap av min far til dåpen. En langsiktig gave da. Gir dem et lavt medlemsnummer og dermed store fordeler den gang de evt skal kjøpe egen bolig. Ellers er Brio sin "lær å gå vogn" veldig grei. Den kan du justere hastigheten på hjulene etterhvert som de blir mer stødigere på gåingen :-D
beautiful Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. juni 2007 Noe litt spesielt/utenom det vanlige??
gry78 prinsessa er kommet! Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 SORRY.... hva med et faddermedlemskap i plan fadder eler noe? er jo litt dyrt i lengden, men en fin gave syns jeg.. ert noe hun vil syntes er stas når hun blir større oxo...
Fløffy Skrevet 19. juni 2007 #12 Skrevet 19. juni 2007 Hva med sangbøker og eventyrbøker av litt god kvalitet? Jeg begynte å samle på Disney DVDer til datteren min (som pappaer samler på fjernstyrte biler til sine sønner....) Smykker er alltid fint å ha. Tur til fotografen kan man ønske seg. En litt fin barnehagesekk er kjekt (uansett om man skal i barnehage, dagmamma eller ut på tur). En fin dukke kanskje? Bilbane? Brio-tog? Dattern min har en Ole Brum som man kan bade og kle på og sånt, som man også da kan bade om sommeren i lite basseng og den var hun interessert i allerede fra ett år, og er kjempeglad i den nå som hun er to. I alle fall noen tips, da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå