Gjest Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 er det også mange som lærer barna tidlig å krabbe/gå i trappene og passer godt på evt i 2 egt?
1kar&1møy&meg™ Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 tror de fleste her inne vil svare at det er et must. Selv er jeg litt for den der at man skal være med barna og lære dem det fra starten. Vi skal ha i 2. etasjen da for der står tvn i loftstua.
d",)~^~^~ Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Alle mine 3 har fått prøve seg tidlig på å gå opp i trappa. De har igrunnen mestret det med trapp ganske tidlig. Men vi har bestandig hatt grind! Litt kjekt å kontrollen selv på når de kan få øve seg på trappa, er greit å være der med de da. Og jeg kan love deg at lyden av en baby som ramler ned trappa er meget ubehagelig..... Storebrødrene glemte nemlig å lukke grinda da de gikk ned og Snupp ville sikkert bare følge etter... DUNK,DUNK,DUNK!!!! Skal hilse og si at at mor var på beina og i bunnen av trappa på sekunder! Så jeg vil absolutt anbefale trappegrind :-)
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 man kan ikke lære en unge på 8 måneder å gå ned en trapp. Vi har oppe der stua er..siden vi oppholder oss der mesteparten av dagen. Men nede har vi ikke
♡ Rødhette ♡ Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Mini er 19 mnd.. Vi har aldri hatt trappegrind.. =)
ZamZam Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Nja, kommer jo ann på bruken av andre etasje.. Vi har trappegrind nede for å hindre at han gikk opp, mens siden vi sjeldent var oppe på dagtid hadde vi det ikke oppe.. Han har falt ned trappa to ganger, men da kunne han egentlig å gå i trapper så da var den jo ikke i bruk allikevel..
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Nei ikke gå men krabbe, bare lurer for ei venninne av meg fikk skrekken etter minstejenta klemte av toppen av fingeren i grinden og alle ble kastet ut ganske fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå