Stoltmai mamma:) Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Jeg hadde så lyst til å ta en graviditetstest, men hadde ingen, hadde kun EL tester... Den va positiv.. Hvordan skal e tolke dette???? betyr det at jeg er gravid????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Trenger svar....
stratosen_er mamma_ Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 mulig det... jeg fikk pos på el-testen når jeg var gravid...viss du er sikker på at det ikke er EL du har så er du sikkert gravid... lykke til:)
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 min veninne testet positivt på 3 el tester...hun var gravid!!!!! ta en til, om den er positiv og du er rett før eller over ikm så er du gravid! har du hatt el?
Stoltmai mamma:) Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2007 Tusen takk så snille dere er som svarte meg.... Jeg skulle hatt mensen i dag, er en mnd siden jeg mistet, hadde eggløsning rundt den 5-6, jeg har så vondt da, at jeg er aldri i tvil om den... så gøy........ er helt i hundre her nå... må få kjøpt en gravitest i morgen.. takker for svar igjen.... Håper bare soira sitter denne gangen, og at jeg ikke mister igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå