~sjiraff~ Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Vi har vært utenlands i noen dager. Leverte snuppa hos farfar og farmor på torsdag morgen og hentet henne i dag tidlig. Må faktisk innrømme at jeg ikke har savnet henne før jeg satt på flyet i går kveld. Har kosa meg med barnefri og samboer måtte minne meg på at jeg kanskje burde ringe å høre hvordan det går. Hadde ikke selv noe behov for det, visste jo at de kom til å ringe om det var noe spes. Min mor var også med å denne turen og innrømmet at da vi var små (4 søsken) tente hun ikke på oss i det hele tatt den tiden hun var borte og vi hadde barnevakt. Uansett om det var en kveld eller en uke. Vi kom frem til at det sikkert betyr at vi klarer å slappe av og nyte turen )
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Vi hadde lillegutt på overnatting for noen helger siden.. leverte han kl 15 på dagen lørdag og henta han kl 14 på søndag.. Var først når kl nærmet seg 12 på søndagen at jeg merket suget etter han... Vi snakka jo om han på kvelden og sånn, men det gikk helt greit liksom.. Men var verre når det nærma seg hente-tid
klg,2 boys now:) Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 savner han fælt uansett hvor lenge jeg er bort fra han..noen dager savner jeg han bare etter jobb..merkelige greier.)alle er vi forskjellig.
♥Snulder Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Savner minsteungen så det gjør vondt i hjertet... De store vet jeg klarer seg utmerket.
1kar&1møy&meg™ Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 selvsagt tenker jeg på dem innimellom, men koser oss fordet. vi vet de bli tatt godt vare på der de er og at de elsker å være på overnatting/ferie hos bestissene )
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 sjiraff: det synes jeg er en utrolig bra egenskap!
☆Pacific sunset☆ Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Jeg savner han helt forferdelig jeg.... babyen min på 3 uker har jeg selvsagt ikke vært borte fra ennå men blir nok samme savnet der ja!
Tropical Island Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Savner han stort sett etter en times tid. Det blir liksom så stille her...
*Rutletutt* Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 Savnet Tobias da vi var en uke i syden uten han - men vi koste oss masse alene også - det var veldig deilig å bare være oss to...men GUD så godt det var å se han igjen! Tårene bare trillet da jeg hørte stemmen hans oppe i stuen hos mamma og pappa da vi kom for å hente ham:o)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 Tenker det samme som deg jeg sjiraff, men så er jeg jo vant til det da siden jeg er alenemor og hun er hos pappa'n annenhver helg. Sinsykt godt når hun kommer hjem, men før det så tenker jeg ikke noe særlig på det liksom.
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 18. juni 2007 #12 Skrevet 18. juni 2007 Jeg var på langhelg tur da guttungen var 1,5 år. Savnet han hele turen. Ringte hjem så ofte jeg fikk mulighet. Hadde mest lyst å ta første fly hjem og bruke tiden på han. Dette er nok en grunn til han aldri er borte hos andre mere enn noen timer.,. Liker å ha han hjemme om natten så vi kan kose oss på kveldene og så våkne opp av en blid gutt som stryker meg på kinnet å sier: Mamma er glad i deg jeg Nei blir nok mange år før jeg orker å dra fra han igjen. Savner han til og med når han er i barnehagen. Så nå som skolen er ferdig hender det at jeg henter han ved 13 tiden fordi jeg savner å ha han hjemme . hihi
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 19. juni 2007 #16 Skrevet 19. juni 2007 ja jeg gjør det,men likevel er det godt hvis jeg får non timer for meg selv,feks hvis jeg er ute å handler..jeg og sambo var ute å spiste en dag,jeg tenkte på de nesten hele tiden,men klarte å slappe av likevel..visste de var i gode hender..
børdi Skrevet 19. juni 2007 #17 Skrevet 19. juni 2007 selvfølgelig savner jeg de........... Hele tiden, men er jo aldri borte fra de nesten heller da....
Mille** Skrevet 19. juni 2007 #18 Skrevet 19. juni 2007 Tja....Vi reiste på vår første helgetur uten barn (7 år siden sist) i mai, og det var utrolig deilig å komme seg bort. Tenkte nesten ikke på barna de to første dagene, men de to siste tenkte jeg litt på om det gikk bra med lilletøtta, hun hadde aldri vært borte fra oss mer enn en natt. Savnet dem egentlig ikke så veldig, koste meg mest med mannen min og hadde ikke tid til å savne noen. ;o) Hadde jeg vært 1 dag lengre hadde jeg nok savnet dem veldig, en langhelg er nok for meg. )
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #19 Skrevet 19. juni 2007 Ja, mye! Ha aldri vært fra han mer enn 1 natt i strekk...
Carnivale Skrevet 19. juni 2007 #20 Skrevet 19. juni 2007 Ja, masse, savner de når de er i barnehagen også... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå