Gå til innhold

å kjøpe brukt brystpumpe, hva mener dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns dere det er greit med tanke på hygiene? Og hvor lenge holder en pumpe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en god rens på pumpa så er vel den så god som ny?? Jeg skal låne venninna mi sin jeg;)

Skrevet

og mener dere det er verdt å koste på litt ekstra å kjøpe elktrisk?? hva passet dere, som har barn, best??? er det verdt det??

Skrevet

Personlig mener jeg at det er visse ting det er best å kjøpe ubrukt. Brystpumpe er en av de. Men det er sikkert bare hysteri, men det bryr jeg meg ikke noe om :o)

Jeg ville ikke solgt brukte tåteflasker heller...

Skrevet

Jeg skal låne tante sin, den har en venninne av henne også brukt. Er jo bare å koke alle delene :)

Skrevet

hei på deg. Hvorfor ikke kjøpe brukt? Er jo bare til å koke den i vannbad så er den god som ny og helt bakteriefri:o)

Når det gjelder pumper så må du egentlig bare prøve deg litt frem. Jeg lånte en elektrisk av en venninne. Funket bra den. Hadde aldri problemer med utdrivningsrefleks og pumping...

Kjøpte meg en egen pumpe - avent sin (ikke elektrisk). Og den synes jeg var myyyye bedre. Gikk kjappere å pumpe seg og det kom mer ut og ikke minst var den mer behagelig. Synes det var vanskelig de første gangene - men så fikk jeg skikkelig teken:o) Pumpet ut en 100ml på under 5 min, mens med den elektriske tok det 10 min. Men den elektriske (medela) var god den også.

Skrevet

sikkert ikke noe galt i å kjøpe den brukt men personlig så velger jeg å kjøpe den ny=)

Skrevet

takk for svar jenter :-) da blir det muligens brukt her, hehe.. avent ikke elektrisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...