Gå til innhold

Hun lo:)


Maribella

Anbefalte innlegg

Jenta mi på 2 mnd og 6 dager lo for første gang idag=) Jeg ble så gla, hun var så søt:) Søsteren hennes lo ikke før hun var 3 mnd, jeg ble helt paff jeg:) Flere som har ledd høyt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går og venter spent hver dag jeg. Lillegutt er 2 mnd og 2 uker og har smilt siden han var bare et par uker, så nå synes jeg det er på tide. ;) Ingenting som er så nydelig som babylatter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litj tuppa har ikke ledd når hun har vært våken enda.. men derimot ler hun en del når hun sover.. Veldig morsomt å høre og se. Ser bare at hele jenta begynner å "riste" å deretter kommer den gode latteren. Dette begynnte hun med bare ei uke gammel.

Hun smiler og ser nesten ut som at hun skal begynne å le i våken tilstand når vi skifter bleie, for da koser hun seg veldig.. + at hun er veldig kilen. Spent å se hvor tidlig latteren kommer. hun er nå 7 uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også skikkelig herlig og trillende god latter i dag, gutten vår er 2 1/2 mnd. Har ventet og ventet for har sett at han har smilt og ristet de siste dagene uten at det har kommet latterlyd. Men i dag kom den trillende, det var da mamma lekte "Hen e mamma?". Fikk det t.o.m på video til å vise pappa da han kom hjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her e også latter i sovende tilstand. men ikke i våken tilstand...men ser ut som d ikke e langt unna ...glede mæ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har det vært endel smiling siden uke 4 sån ca..Kanskje ikke bevisst men. Litt latter på stellebordet innimellom og det er skikkelig gøy:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...