Maribella Skrevet 18. juni 2007 #1 Del Skrevet 18. juni 2007 Jenta mi på 2 mnd og 6 dager lo for første gang idag=) Jeg ble så gla, hun var så søt:) Søsteren hennes lo ikke før hun var 3 mnd, jeg ble helt paff jeg:) Flere som har ledd høyt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Ivory Skrevet 19. juni 2007 #2 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg går og venter spent hver dag jeg. Lillegutt er 2 mnd og 2 uker og har smilt siden han var bare et par uker, så nå synes jeg det er på tide. Ingenting som er så nydelig som babylatter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erica_ Skrevet 19. juni 2007 #3 Del Skrevet 19. juni 2007 Litj tuppa har ikke ledd når hun har vært våken enda.. men derimot ler hun en del når hun sover.. Veldig morsomt å høre og se. Ser bare at hele jenta begynner å "riste" å deretter kommer den gode latteren. Dette begynnte hun med bare ei uke gammel. Hun smiler og ser nesten ut som at hun skal begynne å le i våken tilstand når vi skifter bleie, for da koser hun seg veldig.. + at hun er veldig kilen. Spent å se hvor tidlig latteren kommer. hun er nå 7 uker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til to tette Skrevet 19. juni 2007 #4 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg hadde også skikkelig herlig og trillende god latter i dag, gutten vår er 2 1/2 mnd. Har ventet og ventet for har sett at han har smilt og ristet de siste dagene uten at det har kommet latterlyd. Men i dag kom den trillende, det var da mamma lekte "Hen e mamma?". Fikk det t.o.m på video til å vise pappa da han kom hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prins 07 og prinsesse 09 Skrevet 21. juni 2007 #5 Del Skrevet 21. juni 2007 her e også latter i sovende tilstand. men ikke i våken tilstand...men ser ut som d ikke e langt unna ...glede mæ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 22. juni 2007 #6 Del Skrevet 22. juni 2007 her har det vært endel smiling siden uke 4 sån ca..Kanskje ikke bevisst men. Litt latter på stellebordet innimellom og det er skikkelig gøy:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå