Mitt vakre trekløver Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Merkelig.... noen dager når jeg (mest sannsynlig) har drukket mindre vann enn vanlig, synes jeg urinen blir veldig gromsete. Farlig tro? Er det tegn på noe spesielt? Når jeg ikke var gravid ble jo aldri urinen sååå gromsete. Noen med erfaringer?
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 det kommer nok mest av at du drikker for lite eller noe spes mat du har spist. hvis det er ubehag ved vannlating kan det også være uvi. men tror nok at den største grunnen er for lite drikke. merker dette selv av og til.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 kan være mangel på veske ja:) eller uvi.. jeg merket ingenting til at jeg hadde uvi før hun på labben som tok i mot urinprøven ved kontroll sa at den var grumsete å at jeg hadde uvi, så man trenger ikke ha symptomer på uvi for å ha det!=)
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 det stemmer. da jeg var på første kontroll hos legen og levert urinprøve, da ringte legen opp igjen og lurte på om jeg hadde hatt ubehag ved vannlating. jeg sa nei, men da hadde prøven vist uvi og jeg ble satt på antibiotikakur. men har ikke hatt noen andre kurer etter det.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 samme skjedde med meg TheRose*230907*=)
Krokka og prinsessa Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Plages du med mye utflod? Det kan være at det har kommet i urinprøven.... Da blir den grumsete.
Mitt vakre trekløver Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2007 Takk for svar alle sammen! Godt å høre det ikke bare er meg:) Skal på ordinær UL på fredag, så får ta med en urinprøve da - de tar vel i mot den på Ullevål... skulle tro det.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 de pleier ikke ta i mot urinprøve på ul- hvertfall ikkie her... men det går jo ann å levere den på legesentere- tar jo bare 2sek og sjekke den.... men det trenger ikke være noe for det om den er grumsete- min ser ut som eplesylt/saft :-/ men ikke noe galt med den.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå