mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 må man betale hos tannlegen når man er gravid?selv om det bare er et rutinebesøk. skal til tannlegen imorgen.
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2007 trodde kanskje dette var gratis ,slik som svangerskapskontrollene hos legen og jordmor. det er jo for å sjekke at tenne er bra og null hull. mange som får dårlige tenner under svangerskapet.
gry78 prinsessa er kommet! Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 De har trekt tilbake påstanden om at graviditet gir dårligere tenner, hvorfor vet jeg ikke.. var selv hos tannlegen i forige uke å måtte betale i dyre dommer ja... En rutinesjekk er vel kansje ikke så dyrt?
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 men en skal vel helst unngå tannlegen når man er gravid? Tenker på iforhodl til å ta bilder feks og å skifte/fylle i fyllinger... Var iallefall det jeg fikk beskjed om...
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2007 jeg kommer nok til å si at han ikke skal ta bilder ihvertfall. rutine sjekk koster 500++ alt etter. hvis det er noe hull så vil jeg vente med det til ungen er kommet tror jeg for å være sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå