Holly❄️ Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Han sovnet i senga vår i kveld, og nå for en halvtime siden våknet han og gråt.. pappan gikk inn, og da sa han au! Spurte om det var noe galt, men han ville bare at mamma skulle komme... Da jeg kom inn hadde han sovnet med en gang.. Gikk ti min til ofg det samme skjedde. Jeg tok han på fanget, og holdt han til meg. Blæk, hører jeg og jeg blir klissbløt:P Han spydde og spydde... (utrolig mye til og bare være 3 år), og så gråt han og var lei seg... Rett i dusjen, mens pappan vasket gulvet med grønnsåpe.. stinker enda:P Så nå sitter vi her nydusjet, og ser på Biler:) Han elsker den filmen, ser den sikkert 3 ganger daglig:P Håper det var bare et engangstilfelle da, og at han ikke blir syk mere. Er jo så mye morro som skal skje i bhg denne uka, som han gleder seg veldig til:) Men, men...
Torpekjærringa Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Uff, da ( stakkars liten ) Mammas fang & biler er nok god medisin ) God bedring!
Holly❄️ Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2007 hehe, ja det virker som det virker;) hehe... begynner og bli sløv i øynene, så er vel på tide og finne senga igjen snart.. håper han får sove godt i natt da, og at han ikke blir dårligere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå