Gå til innhold

har så dårlig samvitighet...


cacy

Anbefalte innlegg

jeg skulle bade klumpen også la jeg han inn i sengen sin da jeg skulle fylle vann i karet.. det gikk 4 min så fikk jeg en ekkel følelse om at noe var galt.jeg slår av vannet og løper inn på rommet da jeg finner han med hodet ned mot madrassen og helt blå i ansiktet... herregud jeg ble redd... ungen skrek jo nesten heller ikke så jeg fortet meg ut på verandaen med han så han skulle få frisk luft.og han kvikknet til., men den følelsen fra å høre de rare lydene på badet og finne han nesten bevistløs i senga er ubeskrivelig.... jeg blåste han i ansiktet for at han skulle få tilbake pusten og det hjalp.

det som hadde skjedd var at han hadde snudd seg og fått hånden utenfor sprinklene og dermed klarte ikke å komme seg opp. selvom jeg har beskyttelse rundt sengen hans..

føler meg som verdens dårligste mor:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åh, så ekkelt!!!

 

Men så utrolig bra at du fant han i tide, var morsinstinktet ditt som slo inn der vet du!!

 

Dette kunne vi opplevd alle som en. Tror jo jeg følger med på snuppa HELE tiden, men gjør jo ikke det. Men jeg er nok som deg at jeg stusser mer hvis jeg plutselig ikke hører noen lyder enn om det er hyl og skrik.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usj så ekkelt. Jeg våknet her en dag og da hadde junior foten sin inn mellom sprinklene og kom seg ikke ut. Han fikk jo heldigvis puste da, men han uffet seg en del. Nå har jeg kjøpt sånn sovepose som jeg fester i et bånd under senga slik at han ikke får snudd seg helt rundt. Jeg måtte dette etter at jeg flere netter på rad fant ham på magen og i fotenden (han hadde krabbet seg dit) Fungerer elegant. Sovner med en gang da han har funnet ut at det ikke nytter å prøve å vri seg og da slipper vi den maktkampen :) Jeg er strålende fornøyd -anbefales

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff!"

 

Jeg skal investere i en bedre sengekant beskytter tror jeg.har en fra ikea, ikke spes stor. Så de hadde svære på laredoute.com

 

er livredd han skal sette seg fast i de.

 

Jeg skal kjøpe sånn pose når han begynner å snu seg.Tar ingen sjangser..

 

Jeg skulle ønske jeg kunne følge med han hele tiden.. Gjør jo det da, unntatt når jeg sover.Ellers har jeg han alltid i samme rom som meg. med mindre jeg er på do da. da er han i lekegrinda eller i vippestolen.

 

Vasker jeg opp tar jeg han med inn på kjøkkenet så¨jeg kan se han hele tiden.

 

Jeg er nok ganske kontrollerende,men--

 

Flott at vi har ett slikt bra mors instinkt da :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...