JoeyLover Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Jeg er 25 år, har en sønn på snart 17 måner, er gravid med en liten jente sies det;) har termin i nov. Er hjemme med sønnen å lurte på om det er flere som er hjemme på dag tid å kansje vil treffes? Fleste av mine venner er ute i jobb så det kan bli langer dager for meg og minsten. Hadde vert kjempe kos om det er noen som kunne tenke seg å finne på noe sammen med meg. Jeg er med på det meste å har heldig vis en sønn som er vandt til å være med på alt Men det er heller ikke noe problem å få barnevakt på dagen om det er noen som har ønnske om å treffes uten barn
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 hei.jeg er hjemme siden jeg er sykemeldt.men min datter på 4 år er i barnehagen hver dag:-)jeg venter en til ved nyttår.
Gossip Girl Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Jeg er 26 år og har en sønn på 21 måneder. Bor i Stavanger. Har tatt meg en lang sommerferie i år ettersom jeg var ferdig utdannet i begynnelsen av juni og venter barn nr. 2 i desember. Gutten min er i barnehagen på dagtid. Kunne gjerne tenke meg å finne på noe på dagtid, så bare gi beskjed hvis det skjer noe. Kan treffes både med og uten barn. Hvor er du fra JoeyLover? Stavanger eller Sandnes?
JoeyLover Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2007 Så kjekt att d er andre enn meg som er hjemme Jeg bor i sandnes men har bil så det er ikke noe problem å komme meg til by`n Hadde vert kjempe kos om vi kunne treffes en dag. Jeg kan egentlig alle dager så vist du vil så kan du bare si en dag du kunne tenke deg så stiller jeg!
JoeyLover Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2007 Kjempe kos at noen ville svare meg Jeg håper på at mini snart kommer inn i barnehage, er ikke så mange barn på hans alder som er hjemme. Vist du kunne tenke deg å finne på noe en dag så si ifra
Gossip Girl Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Kan vi ikke legge hverandre inn på vennelisten da? Og avtale noe ved å sende melding til innboksen. Har ikke prøvd det før, men har sett at det går an på din side :-) Litt mer privat der kanskje!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå