Gå til innhold

Jeg HATER folk med barnevogner

Anbefalte innlegg

Skrevet

som presser seg inn i bussen mens de stønner og bærer seg hvis folk ikke umiddelbart skygger banen for deres vidunder i diverse cadillac-modeller av noen barnevogner. Tro det eller ei: dere er IKKE verdens midtpunkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er helt forferdelig. Huff!! Istedefor å bruke barnevogn burde de plassere barna i en gullfisk bolle som de kan dra etter seg. *ironi*

Skrevet

Er enig i deg at folk med barnevogn ha en lei tendens til å forvente at det skal være klar bane over alt og at alle skal stå på plett og hjelpe til.. men dette gjeøder faktisk ikke bare barnevogner, det gjelder maange gravide også i butikk-køer som forventer folk bare skal trekke seg unna å slipep den gravide frem... og min mening til begge desse er at dersom de er så avhengige av hjelp og forståelse over alt, da er det kansje best å trille tur i hagen !

Skrevet

Jeg husker jeg følte meg helt dust første gangen jeg gikk med bebisen min i dypvogna, var rundt juletider og stappfullt på kjøpesenteret...Måtte presse meg frem overalt,stanget i alt og alle..uff,jeg merket da at det var mange med dine holdninger HI ..for det var ikke mange som tok hensyn..hehe..men jeg skjønner poenget ditt kjempegodt. er noe pes med de vognene over alt, spesielt på cafè...er jo ikke plass til noen andre fordi hele lokalet er stufullt av barnevogner...hehe

Skrevet

kjære vene du har litt av et problem der ja,bli kvitt alle vognene å verden blir et bedre sted?? enn de i rullestol,gåstol ol,er de også i veien for deg?? patetisk.. :)

Skrevet

Nok en dusteanonym...

Skrevet

Fatter ikke at det er mulig jeg, hva med og hjelpe di med barnevogn isteden.

Tar alltid hensyn til di med barnevogner jeg, husker hvordan det var selv om ikke gubben var med, i begynnelsen var jeg litt redd ingen skulle hjelpe meg av toget ol.

Hva med og bry seg om andre være litt snille istedefor og irritere seg over sine medmennesker!!!!!

Herregud og bitre grinete damer det er her!!!!!!!! har vel ikke fylt 18 enda og skulle heller selv gått med bleie en ha egne barn.

Skrevet

Beklager så mye! Når jeg kommer trillende med min tvillingvogn skal jeg selvfølgelig la deg både få gå foran meg i køen, og stå på plassen som er forbeholdt barnevogner på bussen.Jeg innser nå, med hjelp av ditt opplysende og intelligente innlegg at det er DU som er verdens midtpunkt.

Av hensyn til dere andre skal jeg passe på å ikke gå på shopping eller i det hele tatt ut av huset/hagen min når ikke mannen min er hjemme og kan passe tvillingene.

Jeg skal heller ikke ta dem med på kafé, jeg kunne jo komme til å ta den plassen dere hadde tenkt å sitte.

Jeg skjønner jo at jeg og mine barn er mindre viktige enn dere, og at jeg ikke burde blitt gravid hvis jeg ikke er sterk nok til å manøvrere vogna inn og ut av bussen, uansett føre.

Skrevet

JAA!!

Og det verste er når to kvinnfolk med barnevogn møtes og står og jabber på en butikk, og ikke gidder å flytte de svære doningene sine!!! Man må liksom si 'Unnskyld...Unnskyld...UNNSKYLD; KAN JEG KOMME FORBI???' Og alt man får er et stygt blikk og så flytter de vogna si 10 cm og jabber videre.

Og en ting til: de kjører på folk HELE tida, men har ikke folkevett til å si unnskyld.

Skrevet

Det er jo forskjell på folk....noen presser seg fram overalt, mens andre er jo flinke til å spørre om hjelp, unnskylde seg osv.

Jeg for min del synes det er koselig og snilt at folk tar hensyn til gravidmagen min og lar meg f.eks sitte.

Var hos fysio i går og der tilbød en gammel dame, med krykker å gi plassen sin til meg! Jeg ble så rørt, og takket selvsagt nei... :)

Noen tar mer hensyn enn andre her i verden, og du HI, er IKKE av dem som er mest omsorgsfulle, det er sikkert og visst!!

Skrevet

Helt enig. Det er et mareritt å gå med barnevogn og barn for den saks skyld. Folk oppfører seg som om de eier alt. Sjelden man får noe hjelp til å komme seg ut og inn av trikk, tog ol. Plasser som er beregnet til barnevogner opptas av eldre og yngre uten noen form for medfølelse. Heisene er lastet med late folk som ikke orker gå trappen. Nesten ingen som vet lengre hva normal folkeskikk er!!

Skrevet

Hva med de helvetes idiotiske og egoistiske personene som ikke ser seg for å løper på barnevogna, og så kjefter og smeller!!!!! Ta til helvete å tenk dere om!

Skrevet

Jeg tror faktisk at de fleste mødre m barnevogn tar et veldig forsiktig og ydmykt steg ut i samfunnet i begynnelsen. Men så innser man kansje etter hvert at skal man ha sjangs til å komme seg frem, slippe å vente på neste buss eller neste etter der igjen, -så er det bare å bane seg i vei.

Hilsen ei med 6 uker gammelt nurk i magen som kommer til å bli sjefsbrøytern!!;)

Skrevet

Unnskyld meg, men er dere gravide dere som hater de med barnevogner, eller er dere her kun for å krangle? Hvis dere er gravide har dere sannsynligvis aldri prøvd å gå med barnevogn hver dag i en tett befolket by. Dessuten, hvis dere er gravide, får nok pipa en annen lyd om kort tid, for da er det dere som går med de forhatte barnevognene...

Skrevet

Hvorfor er det INGEN som bruker BabyBjørn/bæremeis da??? I andre land ser jeg det rett som det er, men her skal alle på død og liv brøyte seg fram med verdens-store vogner!!

Skrevet

HI: Jeg kan LOVE deg at du kommer til å bite de ordene i deg når du en dag sjøl står der med en barnevogn! Helt tydelig at du ikke har kommet dit sjøl enda, og ikke har noen erfaring med det å ha barn i vogn. Dessuten er innlegget ditt gjennomsyret med misunnelse. Stakkars deg.

Tror ingen vil ta hensyn til deg når du såt der med ungen din i vogna! Det kalles KARMA.

Skrevet

ser at du ikke har sá mye peiling du HI, du er vel klar over at du ikke kan ta med en liten baby i bæremeis en hel dag, á heller ikke bare noen timer, bæremeis er ment til og brukes bare en time kanksje, for du skjönner vel du á at ryggen til en liten baby kan bli ödelagt.á dessuten sá skal smáe babyer ligge i vogna nár du er pá et kjöpesenter, men selfölgelig vist du mener at vi skla bære pá et lite barn i bæremeis en hel dag i byen pá bussen á inn pá kjöpesenter, uten at den fár ligge pá ryggen á slappe av litt sá selfölgelig skal jeg gjöre det for at du skal fá slippe váre store gedigende barnevogner over alt...

hvor er fornuften i dette da??????????kan noen forklare meg det,

ALLE SAMMEN SETT IGJEN BARNEVOGNENE HJEMME!!!!!!!!!!

Skrevet

For å ikke snakke om gamle folk med rulator!!!

Skrevet

faen at bussene har fátt sánn som skal hjelpe de med rullestol pá bussene ná, for de tar jo sá forbanna stor plass.. jeg gidder iallefall ikke á hjelpe de for de er noen egoister de der altsá.........(ironi takk)

Skrevet

Mange som tydelig følte seg truffet her....?

Skrevet

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe tvillingvogn bare for å ta ytterligere plass. Og sette meg ned midt i bussen, dra ut puppen og amme!!!!

Skrevet

Det er vel plass til alle bare man tar litt hensyn..eller man i det minste har et smiiiiil? Uansett om man har rulator, rullestol, tvillingvogn, hund, gullfiskbolle, handleposer eller ski... så lenge man ikke er sur og amper så er vel de fleste hjelpsomme og/eller flytter seg når det trengs..

Problemet er jo de som tar det for gitt at alle skal skygge banen når de kommer gående og at alle skal komme løpende for å hjelpe...men som likevel aldri har så mye som et smil å gi bort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...