Gå til innhold

Jeg er gravid igjen:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en herlig gutt i november, og han skal nå bli storebror:) Blir bare 14 mndr mellom dem. Begge var/er planlagt, så dette er moro!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer! blir sikkert kjempestas!:D

Skrevet

Gratulerer!! Det blir veldig tette barn ja, så moro :o)

Skrevet

gratulerer=)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

 

Du er heldig.

Lyst på en til jeg også.......

Skrevet

Så moro! Gratulerer deg kjempemasse:-D

Ønsker meg en til jeg/vi også, har èn på 2 år, men vi klarer aldri å bestemme oss for når det "passer"... Men èn til skal vi ha uansett - gleder meg til den dagen!

Skrevet

Gratulerer:-B

Vil vil også ha 2 tette...prøve til høsten/nyåret:-BB

Skrevet

Gratulerer så mye..begynner og få lyst på en til jeg også datteren min er 2 år om en mnd.

Skrevet

Takk takk, alle sammen:) Gleder oss veldig, selv om vi vet det kommer til å bli slitsomt til tider. Er 11 uker på vei i dag, like spennende denne gangen som forrige!:)

Lykke til til dere andre som snart vil prøve på nr. 2:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...