Gjest Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Fikk en herlig gutt i november, og han skal nå bli storebror:) Blir bare 14 mndr mellom dem. Begge var/er planlagt, så dette er moro!!
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 gratulerer! blir sikkert kjempestas!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Gratulerer!! Det blir veldig tette barn ja, så moro )
MilleMamma Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Gratulerer så mye!!! Du er heldig. Lyst på en til jeg også.......
may-mom-05 Skrevet 29. juni 2007 #10 Skrevet 29. juni 2007 Så moro! Gratulerer deg kjempemasse:-D Ønsker meg en til jeg/vi også, har èn på 2 år, men vi klarer aldri å bestemme oss for når det "passer"... Men èn til skal vi ha uansett - gleder meg til den dagen!
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #11 Skrevet 3. juli 2007 Gratulerer:-B Vil vil også ha 2 tette...prøve til høsten/nyåret:-BB
Askepott 3 barnsmor Skrevet 8. juli 2007 #12 Skrevet 8. juli 2007 Gratulerer så mye..begynner og få lyst på en til jeg også datteren min er 2 år om en mnd.
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #13 Skrevet 8. juli 2007 Takk takk, alle sammen:) Gleder oss veldig, selv om vi vet det kommer til å bli slitsomt til tider. Er 11 uker på vei i dag, like spennende denne gangen som forrige! Lykke til til dere andre som snart vil prøve på nr. 2:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå