Mamman til Loffen ♥ Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har alltid trodd at jeg hadde noenlunde kontroll på når jeg hadde EL. Ifølge mine utregninger skulle den vært tidlig i forrige uke. IKM er 26. juni. Men da jeg var hos legen i dag så hun et egg som var en dag eller to fra å løsne! Så jeg har bommet med over en uke! Kroppen min har lurt meg, hehe... I tillegg har jeg pleid å være premenstruell med ømme bryster i ca 10 dager før IKM. Da har jeg alltid trodd at mensen er på vei og månedens tog er gått. Denne måneden har jeg vært premenstruell siden onsdag forrige uke, så da betyr det jo alldeles ikke at toget er gått! Betyr vel heller at toget er rullet inn på stasjonen, hehe... Nå blir det full babylaging i dag og i morgen:o) Satser på at den 11. pp gi full klaff! Lykke til til alle dere andre babylagere også!
Miraculix Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Bra du kom t legen idag da, perfect timing - hehe )) Da er det bare å kjøre på da!!!!
millymolly&mini Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Hei, lykke til!! Må le litt:) Jeg har også blitt lurt, har ikke el før 19-21. Det gikk et halvt år før jeg forsto det før jeg ble gravid!! Håper dere får full klaff denne pp-en!!
Mamman til Loffen ♥ Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2007 Ja er det ikke rart? Tror liksom at vi kjenner vår egen kropp, men det der opplegget nede i underhuset tror jeg aldri jeg kommer til å bli klok på, hehe...
millymolly&mini Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Underhuset, he, he. Superbra!! Jeg er fremdeles ikke helt klok på underhuset. Men jeg er ved godt mot!! Tenker å få meg en gyn-time snart.. Det må være en lettelse for deg å få vite dette av en fagperson.. Lykke til!
Mamman til Loffen ♥ Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2007 Ja det var en stor lettelse faktisk, gyn-besøk kan anbefales på det sterkeste om man er usikker på hvorfor det tar litt tid å bli gravid. Det er gjerne ikke så moro akkurat når det står på, men det er godt å få vite at alt er som det skal. Og det er det heldigvis ganske ofte. Lykke til:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå