It's all about me Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Bak. Alltid bak, uansett om jeg er alene eller ikke.
tonebf Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 tar sjelden taxi på dagtid men på kvelden/natta setter jeg meg bak
Joikaboll@ Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Ikke 10 ville hester får meg i baksetet på en bil, jeg kan til nød strekke meg til å sitte på passasjersiden.
Nickeguri Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. juni 2007 Takk for svar! Jeg har pleid å sitte foran, men har lagt merke til at mange sitter bak. Syns liksom det er mer behagelig å sitte foran, da, men begynte å lure på om jeg var unormal. Men tar ikke akkurat taxi ofte heller, da.....Ja, mye rart man skal undre seg over i denne verden.......
Gjest thricane Skrevet 18. juni 2007 #12 Skrevet 18. juni 2007 hehe, bra at du tenker over det i hvert fall. jeg har kjørt taxi selv, og synes det er hyggelig når folk setter seg foran og prater litt. det er ikke unormalt, mange som setter seg foran:)
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 18. juni 2007 #13 Skrevet 18. juni 2007 Kommer an på hvor kjekk sjåføren er ;)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 19. juni 2007 #14 Skrevet 19. juni 2007 Jeg satt alltid bak før da vi bodde i Oslo.. Men så flyttet vi til en mindre by og jeg la merke til at her setter de feste seg foran, så da begynte jeg med det, hehe.. Men sitter fortsatt alltid bak om jeg tar drosje i Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå