Gå til innhold

Er det bare jeg som mener dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit at mannen skal ha permisjon, men jeg sier da at GLEM AMMINGEN! Eller pump, alt etter som. Blir irritert jeg, når mannen til kollegaen min kommer med ungen annenhver time, og hun må avbryte arbeidet for å amme. Har arbeid som to må utføre. TA PERMISJONEN SELV!!! Det blir aldri likestilling så lenge menn ikke har pupper!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om du mener dette så sterkt hvorfor kan du da ikke stå for det med nick?

Skrevet

Gikk du tom for argumenter allerede?

Og, nei, jeg er ikke HI

Skrevet

Du trenger jo ikke amme, hvis du synes det er viktigere å ikke gå glipp av jobb!

Hva andre gjør må jo bli opp til dem. Arbeidslivet er uansett langt, om man ammer noen mnd mens far er i permisjon vil ikke det utgjøre så mye.

Skrevet

Om ungen skal jobbe for deg i framtida, burde du vel bare være glad for det kraftige immunforsvaret han har fått av all den gode morsmelka..!

Skrevet

Det er vel det beste for ungen om den fortsatt får morsmelk? Ikke sikkert barnet til kollegaen din tar flaske! Barnet trenger morsmelk og det gjør sikkert din unge også, så slutt å tenk på seg selv og hvor mye arbeid det blir på deg! Umoden høres du ut!

Skrevet

Hun har vel faktisk krav på å ta pauser til å amme barnet sitt da, så jeg skjønner liksom ikke helt problemet ditt!

Skrevet

Problemet er at JEG må ta pauser, fordi HUN skal amme! Vi må utføre arbeidet samtidig (fabrikk-samlebånd). Overtid i 2 timer i dag fordi hun blir sittende og amme 30 min hver 2. timer.

Skrevet

Dette skal vel ikke den ammende moren angripes for; hun har retten på sin side. Det er vel heller sjefen som har funnet en dårlig tilrettelegging, spør du meg.

Skrevet

Enig! Ta det opp med sjefen og ikke her!

Skrevet

Misliker du pauser sterkt?

Skrevet

Hva er likestilling? At vi er utstyrt likt??

Skrevet

Hei Agaton Sax, kan jeg spørre hvorfor det nicket.?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...