Gå til innhold

eggehvite i urin...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos jormor idag,hun sa at det var spor av eggehvite,på helsekortet mitt står det 0-3...skjønner ikke helt hva det betyr,når jeg spurte hva eggehvite vil si,sa hun ikke noe spesielt,kanskje litt utflod...men jeg har hørt at det kan være tegn på begynnende svangerskapsforgiftning...blodtrykket mitt var på 150/80....noen med liogn. erfaring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eggehvite/protein er tegn på sv.skapsforgiftning ja. Men sammen med høyt blodtrykk og ødemer. Gjerne også hodepine. Sjekk ødemer ved å trykke framme på leggen, sitter fingermerket lenge har du ødemer... Lurt å følge ekstra med på blodtrykk, at det ikke stiger. Leucosytter i urin kan være utflod. Da skriver de L også nr på helsekortet. Jeg har hatt L4 flere ganger. Men 0-3 på eggehvite r jo veldig uklart. 1 er jo greit, men 3 er mye.

Skrevet

Obs; protein i urinen KAN være tegn på sv.f.... Vil bare presiserer dette... Jeg hadde det nesten hver gang under min første graviditet, men hadde aldri sv.f.... :)

Skrevet

Det er riktig ja. Mente ikke å skremme, men har nemlig akkurat snakket med vennine som r lege, om dette. Viktig å ta det på alvor. Men du som spør her har jo fint blodtrykk foreløpig, så sikkert derfor legen sa at det ikke var noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...