Gå til innhold

Jeg har sånn mens-smerter hele tida i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 38+2 i dag og har hatt masse mens-smerter i dag. Har hatt det endel de to,tre siste ukene, men ikke sånn som i dag. Kan det være fødselen som er i gang, tro? Det er ikke veldig vondt, bare jevnt over murring nederst i magen. Dette er mitt andre barn, men første fødsel. Førstemann ble tatt med haste-ks uten at fødselen hadde startet med rier, så dette med rier vet jeg ikke hvordan føles. Var på kontroll på sykehuset i dag og da var alt i orden og ingen fødsel på gang. Spurte jordmor i dag om disse mens-smertene, men fikk ikke inntrykk av at det kunne være fødselen som er i gang. Bare at jeg modnes og gjøres klar til fødsel. Begynte for en uke siden å ta bringebærkapsler, 2 om morgenen og 2 til kvelds. Jeg er jo innenfor termin og babyen ble estimert til ca. 3,7 kg i dag. Men dette med vekta til babyen får en ta med en klype salt....

Noen som har opplevd noe av det samme mht mens-smerter sent i sv.skapet og i forbindelse med rier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt mensmurringer siden torsdag, men det var ikke det jeg trodde det var. Dro på føden i går kveld, og fikk konstatert ingen rier, men derimot urinveisinfeksjon. Det gir slike symptomer som murring og vondt uten sammentrekninger. Men det er frustrerende å ikke vite hva det kan være. Selv er jeg 34 uker på vei, så det hadde vært alt for tidlig for min del. Kan vel hende du har noe på gang snart....

Skrevet

mine maserier føles som menssmerter kombinert med ryggvondt og kynnere...

men jeg har også opplevd menssmerteaktige vondter i forbindelse med at jeg har måttet gå på do.. hehe... sånn at det holdt på helt til jeg fikk tømt meg, lissom..

men er godt mulig at det er modning eller tidlige rier du kjenner:)

har akkurat fått sånne tilbake selv, så jeg er spent nå på å se om det tar seg opp til maserier/rier igjen..

vondt er det, iallefall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...