*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Hvilke mat er lett og lage /ha med på campingvognferie? Blir jo en del grilling, men helst ikke hver dag da... Gi meg mange tips til hva jeg kan kjøpe og ha med:)
hund&barn@fullrulle Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Vi griller ganske mye på campingtur ja.. Pasta og kjøttsaus er enkelt og greit. Lapskaus på boks eller hjemmelaget medbrakt. Joikaboller og liknende. Egg og bacon (blir litt røykete da). Tja, står da nesten stille hva vi pleier spise men er vel pga mye grilling... Noe med salat, potetsalat, frans krydrete fløtepoteter i kjele er faktisk godt, poteter.
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2007 Takk:) Gryterett ja...tenker å steke ferdig kjøttdeig hjemme å ha i fryseren på kjøleskapet i vogna. Det er vel lettvindt da. Hermetikk er jo greit også ja:)
katlinka Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Pytt i panne Husker vi pleide å spise det når vi var på campingferie.. Pytt-i-panna, stora franskan och O'boy.. *sukk* Hvilke barndomsminner
Joikaboll@ Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 AKG, skamme seg, må holde meg langt unna deg i all fremtid jeg nå
Dronningen! Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Kyllingsalat Grillmat Pizza Kjøttkaker i brun saus pasta med forskjellige sauser. Taco pannekaker supper fisk Stort sett alt man kan lage hjemme:o)
hund&barn@fullrulle Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 He he he, pass deg ellers kommer jeg og spiser deg... Namme nam
Hera Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Vi bruker å grille en del, ellers så lager jeg stort den samme maten i vogna som hjemme (bortsett fra ting som skal i stekeovn). Ellers går det vel mye i salater, gryteretter, pytt i panne og hermetikk og supper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå