Gjest Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Har en eks jeg helst ikke vil høre fra... han er ikke helt god, og pstforholdet vårt var ikke akkurat sunt... han har drevet med drapstrusler rett etter at det ble slutt, og skylder meg masse penger. Nå drier han og ringer meg hver dag. Vil ha meg med på seiltur til syden, vil ha meg med på konserter osv osv osv.. vil ha meg med på kino, resturant, blablabla "bare som venner". Når jeg sier "Hva tror du samboeren min hadde syns dersom jeg hadde reist på sydentur med deg og latt han sitte hjemme med babyen " (dette var snakk om neste sommer) sier han "ja men kan du ikke bare gjøre det slutt med han da?" orker ikke dette lengre, han ringer og sender meldinger hver eneste dag... må jeg skifte nummer eller kan jeg sperre nummeret mitt for at han kan ringe? Hvis ikke vurderer jeg å anmelde fyren for all dritten han har gjort, men vet ikke om det er litt for sent da...
Mor til en stor og en liten Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Enkelte telefoner har innstillinger hvor du kan "sperre" valgte telefonnummer evt anonyme nr. Sjekk dette.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 jeg hadde bare anmeldt han for trakassering el noe.så kanskje han får forbud mot å kontakte deg. vet ikke om det går an å sperre for et nr.
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Ja lurer faen meg på om jeg skal gjøre det. går det an å anmelde for ting som har skjedd før ? er jo nesten et år siden de tingene skjedde, men det pågikk jo i over 2 år... pluss drapstruslene i den tiden jeg ble gravid...
Pixie 77 Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har vært borti akkurat det samme. Tok kontakt med netcom for å få sperra nr. til fyren, men det kunne de faktisk ikke. Da må en ta kontakt med politiet visstnok. Jeg endte opp med å skaffe meg nytt telefonnr. og sørge for at det ikke er registrert i telefonkatalogen. Det funka for meg, men jeg ser i ettertid at jeg burde ha anmeldt.
Bobine Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Jeg synes ikke drapstrusler er noe man skal ta lett på. Anmeld fyren.
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Hm, ser ut til at jeg må anmelde han da, fant ikke noe sperregreier på telefonen. Kjipt å måtte bytte telefonnummer også. men syns samtidig synd på han, han holdt jo bare på med alt det han gjorde fordi han var glad i meg da...men jeg orker ikke ha noe med han å gjøre...
(*)stjerna(*) Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 telenor har en tjeneste der du kan sperre for innkommende samtaler fra nummer du velger selv. Vet ikke hvordan det er med meldinger, men disse kan du jo i tilfelle bare slette når du ser at det er fra han.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 tror ikke det er for sent. du sier bare at du har følt deg så truet av han at du har ikke turd å anmelde det før. jeg angrer som en hund på at jeg ikke anmeldte eksen min. skulle anmeldt han for mishandling, trakassering og drapstrusler. men tok aldri det steget.
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 19. juni 2007 #12 Skrevet 19. juni 2007 Jeg kan blokkere nr på min Samsung mobil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå