Gå til innhold

Greit at man må tisse ofte, men dette e latterlig! :O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg føler at det e noe hakkendes gale med blæren min:P

Eg kan f.eks først gå på do, så pusser eg tennene og så må eg jammen tise igjen!!! Og det e ikke bare småtterier som kommer for hver gang...Så går eg inn i sengen ligger der i tja..ca 15 min så e det bare til å bite tennene sammen og rae på do:P

Svarte svingende...kan like gjerne flytte ut der...

Flere som e sååå utrolig lekke som meg? hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe gjennom dagen går det helt greit. Men skal jeg ut så MÅ jeg tisse to ganger før vi drar ut. Og når jeg legger meg om kvelden tisser jeg etter jeg har pusset tenner og to ganger til før jeg sovner, og tre til fire ganger i løpet av natta...

Skrevet

er så utrolig plagsomt! var sikkert oppe 6 ganger i natt bare for å tisse!... nesten fantastisk at det går an!:P

Skrevet

Tannpussen er jeg helt enig i - tisser både før og etter! Alltid før jeg går ut (om enn det er for 3 minutter) og litt angst for nye steder der jeg ikke har full kontroll på do-layouten. Minst en gang om natten og i alle fall når jeg våkner om morgenen. Så du har i alle fall en medsøster her...! sssssssssssssssss - måtte du igjen nå? Det må jeg!

Skrevet

Har hatt det sånn noen mnd. nå.. Kan f.eks. bare ligge på venstre siden, hvis jeg ligger på høyre siden eller på ryggen må jeg på do konstant=( så jeg er litt stiv og støl i ryggen, hehe=) i natt var jeg på do nesten hver TIME!!

Gleder meg veldig til å få kroppen min igjen og kostnadene på dopapir ned=)

Skrevet

Hehe eg e litt imponert over blærevolumet;)

Men det e da voldsomt unødvendig at vi ikke bare kan få tisse fra oss med en gang når vi allikavel sitter der:P

Og så har jo jenten visstnok funnet ut at blæren gjør seg bra som en punchingball:P Sitter konstant med en følelse av at eg må på do...

Skrevet

hahahaha j anå må eg på do igjen:P

Alt dette snakket... *løpe*

Skrevet

hhihi sant det er gøy:)

når va det du hadde termin igjen?

Skrevet

Har termin om 11 dager eg:) Altså den 29'ende...

Snuppa BØR bare komme innen da ellers streiker eg og danner fagforening:P

Skrevet

Huff ja!! Jeg har funnet ut att lille gull i majen min bruker blæra mi til trampoline/fotball og bokseball!! Var på et kjøpesenter her om dajen, for hvær butikk jeg var i så måtte jeg tisse en gang. Kan si det sånn at det ble mange pauser i shoppinga da ja :P

Ei vennine av meg mente det var snart på tide at jeg sponsa kloakkavgifta deres litt, skulle bare mangle lissm :P

Skrevet

Heheh en gang for hver butikk også da;) Syns den blæren ligger litt dårlig til når man har baby i magen:P At ikke kroppen utvikler en eller annen funksjon som flytter blæren utenfor babyens rekkevidde når den tid kommer:P

Skrevet

JAAA!! Bak i ryggen feks, eller nei.da blir de press når vi ligger på rygg. Låret hadde vel gått bra, kansje :P

Huff mange uker igjenn med dette jeg... Hva er sannsynligheten for at magen løfter seg litt opp lissm?? :P

Skrevet

Hehe ja det var det da;) Ville helst hatt blæren dyttet inn godt bak alt fettet på rumpeballene hehe..godt med polstring der, så det skal mye til før det under kjenner presset vil eg tro;) Eller kanskje bæren kunne utvikle et slags skjold? Hadde i hvertfall gjort nettene og dagene mye lettere for en stakkars gravid:P

Skrevet

Ja enig der, dette er noe vi burde forsket på. At ingen har tenkt på det tidligere lissom, må ha patent på dette hehe :P

Skrevet

Hehe dæven så lur eg e;) *løpe til patentkontoret*

Skrevet

Det som er latterlig er at jeg har det sånn allerede nå, 3 mnd før fødsel...

Skrevet

Uff føler virkelig med deg missL :\

Kan ikke vær emorrå å skulle holde på slik i 3 mndr til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...