Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg? tenker masse på deg... har ikke fått med meg om du har fått positiv test nå, så slenger på en lykkeønsking om at spiren snaaart sitter! masse spirestøv til deg! ********

uff, syns det er så trist jeg, du fortjener det virkelig nå!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Titt titt... Er ikke noe spire her enda:-(( Skal søke meg over til riksen nå, er møkk lei å bli trakkasert og bli dårlig behandlet på ullevåll. Skal til min fastlege snart, så jeg skal be om litt mer pergo:-)) Er lenge siden jeg tok det sist, så nå må jeg prøve litt mens jeg må stå et år til i kø på riksen.

Skrevet

uff... hvorfor får du ikke mer hjelp da??? syns det er helt brutalt jeg... du har jo prøvd lenge nå har du ikke? nei syns du burde ha førsterett på all hjelp man kan få jeg! er du i bedre form nå i det minste?

Skrevet

Det er mange ting som jeg har klaget på ang ullevåll, og mye legger jeg ikke ut på et åpent forum. Enkelt forklart, så har jeg blitt trakasert på det grovste på ullevåll, og klage er sendt til fylkeslegen. Men uansett utfall, så vil jeg aldri sette mine føtter på det sykehuset en gang til. Så jeg skal ha en lang samtale med min kjære fastlege, og da be om vurdering på riksen i stedet. Jeg har forsøkt å bli gravid siden august 05, så jeg har jo prøvd en del nå kan en si. Bank i bordet, så er jeg i ok form for tiden. Har ikke vært på hverken legevakt, ullevåll eller lege siden april. Og har tatt minimalt med smertestillende:-)) Men jeg gjør aldri noe om kroppen nekter, og lystrer til hvert eneste "ord" kroppen sier. Og tar aldri husvask en dag i uka. Har lært at det kan fordeles på flere dager:-) Også tar jeg meg selv først, så andre...

Skrevet

uff, dumt at de ikke har behandlet deg pent - håper de får så dritten flagrer rundt øra på dem, ellers kommer jeg og banker dem!

Skrevet

Tihi:-))) Er flere som hadde lyst å ta sin tur å banke vett i huet på den legen.. jeg var så sint den dagen jeg var der, at du aner ikke!! Og har enda ikke glemt hva for ord den legen brukte, så jeg gleder meg til å se trynet til min fastlege:-) Jeg har ikke orka å dra til han etter siste sykehusbesøk, men nå må jeg dit av andre grunner også:-))

Skal til syden midten av august, også er jeg så forferdelig redd for å fly:-) så jeg må ha et par sånne moropiller:-)) hehehehe

Skrevet

hihi, moropiller er kjekt å ha. vi får håpe du ikke får lov til å bruke dem da, fordi du er gravid innen den tid =P

Uff, men sånn kan de ikke behandle deg. håper du får komme inn på riksen fort!

Skrevet

jeg undersøkte allerede for to år siden med de pillene jeg bruker:-)) De skader ikke fosteret, om jeg blir gravid.. alt slikt har jeg undersøkt forlengst. Tihi.. Glemmer ikke for et par år siden, da måtte vi mellomlande på sola for å ta med noen derifra.. Og dette fikk vi ikke vite før ved take off.. Da tok jeg en pille til:-)) hehehe.. hater take off.. gruusomt...

Skrevet

jeg ble litt nyskjerrig nå doffine....når du sier at de ikke har behandlet det så bra.. har opplevd det selv også, men ved et annet sykehus... stoler ikke mye på helsevesenet lengre kan du si!!

Skrevet

Jeg ble rett og slett trakasert der, og fikk ikke livsnødvendig medisinsk behandling... Selv om det kun gjaldt gyn avd, så er ting ikke holbart. Jeg er meget for private sykehus:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...