Reveenka Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Innlegg om gamle mødre blir nok aldri passè, nei c",) http://www.dinbaby.com/forum/thread/9611056 Nå skal jeg tasse ut på kjøkkenet og finne meg et lite velfortjent glass med hvitvin, etter å ha vært sykepleier for omgangssyke småttiser siden freddan... c",)
Plutseliten :) Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Hahaha....utrolig bra Ja, hva med å innføre en øvre aldergrense på nettbruk....ille at så gamle folk bruker tiden sin på chatting. Kos deg med hvitvinen din, det har du fortjent! Også er du gammel nok til å drikke den
Reveenka Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2007 Hehe - ja, aldri så galt at det ikke er godt for noe(good old gammal nok....)! Gamle folk er rett og slett irriterende bare ved å være til for enkelte, ser det ut til... c",) Vet det bare er mandag i dag - men siden jeg har jobbet i helgen, later jeg som om det er fredag i dag, jeg...
Plutseliten :) Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Javisst kan du late som,og du blir unnskyldt vet du....gamle folk er som kjent litt surrete. Fredag-mandag-onsdag-eller er det tirsdag? Og det er ikke vinens skyld....Kan ikke skjønne vi kan klare å ta oss av barna heller jeg, tør påstå jeg er en bedre mamma som 38 åring enn da jeg var 22 og bare satt på data"n
Reveenka Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2007 Fnihihhis! Nå begynner visst den vinen å virke...c",)
Plutseliten :) Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Så bra, det fortjener du etter å ha pleiet syke barn en hel helg. Får håpe du slipper unna selv! Men da er det vel maaaange små hjelpende barn som steller med mamman sin, de bruker bli veldig omsorgsfulle når vi er syke. Bra de får øvd seg litt,er jo ikke mange årene til det er fullt stell og tømmedager, mating og skifting, dusjedager og bingofølging ))
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Knegg... He he Godt det er 2 år til jeg blir for gammal til dette. Og til dere andre gamle damer- hold ut så lenge gebisset holder og snart tar gikta dere:)) Lenge leve ungdommen- i hvertfall de smarte
Natteravnen* Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 He-he-he, fikk meg en god latter no, ja! stakkar, ho ser nok litt annleis på sitt eget innlegg om nokre år,ja! Får berre enda meir lyst til å treffa alle `gamlingane` (he-he) her inne av sånne innlegg, trur vi har masse å skravle om,ja!
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #10 Skrevet 19. juni 2007 Hahaha=) Den var morsom ja! Synes det var rart hvis hun er 25 år... Tror nok hun er yngre!
Trollmora Skrevet 19. juni 2007 #11 Skrevet 19. juni 2007 Ha ha ha Hadde egentlig ikke tid til dette da, men jammen er jeg glad jeg gikk inn å leste. En god latter forlenger livet, så med dette blir jeg minst 93 ) Lurer på hvordan verden skal bli når vi blir for gamle til å bruke tid på nettet? Informasjonsteknologien blir jo bare mer og mer altomfattende så jeg er vel sørgelig i steinalderen når jeg passerer 50 )
Travelmor Skrevet 19. juni 2007 #12 Skrevet 19. juni 2007 Har ikke lest det ennå - men går ut i fra at det er "ein klassikar" som dukker opp med jevne mellomrom... like moro hver gang. Nå skal jeg sjekke ut å'le..
Karomamma Skrevet 19. juni 2007 #13 Skrevet 19. juni 2007 HA HA HA HA!!! Et godt tips når man er i 25-årsalderen er å skaffe seg en utdannelse... Men hvis målet for de neste 10 årene er å bli gift og få en unge til, så er vel saken grei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå