Bettybu Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 .....hva gjør dere da??? Trekk OVER senga?? Seler??...???
Lille Filur Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Hehe det har vi diskutert her også... skjøte på slik at senga blir høyere? nei uff, gruer meg til det setter igang...
solemio Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Vi skifta til stor seng, vi. Så ble det ikke så langt å evt. falle....
mumbo Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Da er det kanskje på tide med stor seng? Tryggere at de går ut enn at de detter ut?
Bettybu Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2007 ...og så opner han dører.. og det neste er vel å klatre OVER trappegrinden...??? Mormor kjøpte sprinkelseng til å ha hos henne.. og det var der han ikke ville sove..Klatret enkelt over,og forsatte med det hjemme... Og da var den senga litt"dypere" enn den han har her... Hmmm.. Kan ikke la han tulle rundt i senga til han sovner lenger..
Lille Filur Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Det jeg gruer meg mest til er tidlige morgener......gjesp! Nå tuller han jo rundt og våkner lenge før jeg står opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå