Har byttet nick ! Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Har så smått begynt å tenke på hva jeg trenger til barnehagestart i september, og trenger jo en høstdress og en vinterdress. Hva kan dere anbefale?
Forskeren Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Jeg er fan av Troll-dressen, da trenger du kun en dress, året rundt. Uten ullforet brukes den vår og høst (og kalde sommerdager...) og med ullforet om vinteren. Bare ullforet kan også brukes når de f.eks skal sove i vogna. Den koster litt, men er jo egentlig 3-i-1, så da synes jeg man får valuta for pengene. Det er i alle fall myk og lett å bevege seg i, den forrige (billige) dressen vi hadde var veldig stiv, så 1-åringen ble sittende...
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Har hatt Mikkline høstdress og Name it vinterdress og er veldig fornøyd
LegallyBlond Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Vi har hatt reima tec vinterdress - synes det er den klart beste dressen til de minste barna (hos eldre barn slites den litt fort, men ikke blandt de minste). Har hatt reflex og helly hansen høstdress og vært veldig fornøyd med begge - begge har holdt veldig godt. Personig synes jeg det er unødvendig å legge 1000 kroner i en vår/høstdress, så derfor har vi ikke brukt reima sin høstdress. Synes det er viktigere med kvalitet i vinterdressen, og de høstdressen vi har hatt har virkelig gjort nytten selv om de er MYE billigere.
Har byttet nick ! Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2007 Du solgte den trolldressen bra altså =) Er den slitesterk? sånn at den holder til hun vokser ut av den?
så var vi 4 Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Martin har også en mikkline vår/høstdress og den er utrolig flott. Han krabber over alt i den og den er ikke engang litt slitt på knærne. Ikke blir han våt i den heller. Til vinteren har jeg kjøpt han Trolldress.
Forskeren Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Ja, vesla har brukt den i over 1 år nå, ikke hull ennå. Klart det vises litt at den er brukt, men ikke ille heller. Kjøpte den i april i fjor, hun har ikke vokst ut av den ennå. Et bra tips er å kjøpe str som er ca 10 cm lenger enn barnet ditt, da holder den en god stund (jeg kjøpte str. 86 da hun var ca 76 cm lang, hun er nå 84 cm lang og bruker den altså ennå - må ha ny til høsten antakelig, jeg går for Troll igjen!)
mammmamia ** Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 Mikk-Line, Ticket to Heaven eller ReimaTec er i mine øyne de beste til ettåringer... Troll er den desidert beste til barn over to år (synes jeg), men blir litt tung å bevege seg i for de minste. Ville gått for TTH eller Reima :-) Høstdress ville jeg gått for Reflex, billig og BEST :-)
Bettybu Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 Name It fra Exit, har jeg hatt og er fornøyd med. De tåler vann og poden har ikke slitt ut sine dresser.Han er 2 år nå... Spar Kjøp sine er kanskje billige, men KLUMPETE... og jeg liker ikke "teddyfor" på små unger. De blir bare som en rund klump og klarer ike bevege seg...
Guttemamma til tusen :) Skrevet 18. juni 2007 #12 Skrevet 18. juni 2007 har mikk-line sin, og er veldig godt fornøyd med den! En av tingene du burde se etter er at de ikke har "plast reintrekk" på rompa.. det gjør at det ikkegår ann å rutsje! min dress har ikke det trekket på, men er helt vanntett alikevel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå