FuriLaks Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Mini på 4 mnd har akkurat begynt å få en tann, den har så vidt kommet ut av tannkjøttet etter ei uke hvor jeg bare har kjent den under... Syns ikke jeg har merka at han har vært noe anderledes, kanskje littegrann sutrete. Men i dag er det noe som plager han gitt, sover dårlig og sutrer/roper mye. Regner med at det er den tanna som er plagsom, men lurer veldig på hvordan deres babyer har reagert på å få tenner?
FuriLaks Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 18. juni 2007 Hmmm... Kom igjen da:) Skjønner at det er kjedelig, men jeg luuurer sånn...
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Snulla holder på å få sin første tann nå!:-) Vært sutrete, og ikke sovet så lenge om gangen, og i dag hadde hun feber. Kjøpte dentinox på apoteket og smurte på engang i dag...men ser ikke ut som hun er så plaga. Men hun fikk også paracet pga feberen, virka som hun hadde det veldig dårlig før hun fikk paracet!:-/ Ellers spiser hun og drikker som normalt.
Bellen^2 Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Sebastian fikk sin første tann på lørdag:) Foreløpig er det ikke mer enn størrelsen på et sandkorn som har kommet opp, men ser at den blir større for hver dag som går. Han har vært litt mer sutrete og treng mer nærhet de siste dagene, men det har vært så mye nytt med intro av grøt, han har vært småforkjølet, vi har vært i bryllup og holdt navnefest for han, hatt og vært på besøk, så det har vært så mye avvik fra de daglige rutinene, at vi har hatt problemer med å si akkurat hvorfor han var sånn. Tannfrembudd kan jo være en mulig forklaring da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå