Blåveis Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har hatt forferdelig mageknip i halvannet døgn og litt antydning til diare. I dag skulle jeg innom en butikk etter jobb og fikk plutselig noen sinnsyke tak i magen og DA KOM DET ! Jeg hadde absolutt ingen kontroll. Jeg tok jakken rundt livet og strente ut i bilen..........mens jeg priste meg lykkelig over at sola ikke skinte i dag tidlig. Hadde den gjort det hadde jeg gått med et lyst knelangt skjørt Takk og lov for svarte dongeribukser. Butikken var nesten tom og jeg tror ikke noen merket det, men herregud hadde det skjedd 15 min før så hadde det skjedd på jobb !!!!! Nå går jeg bare og småhumrer for meg selv ( innimellom toalettbesøkene )....
bente69;) Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 O'shit!!!..hehe Hvert drittkjærring i dag, du da...*ler mer* Godt du hadde noe å kamuflere ulykken med.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 hehehihi....lermegihjel:-)) offdå....dakar deg då...
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Å nei, så pinlig... :-/ Kan le av det i ettertid.
'utakknemlig bitch' Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 huff, kan ikke ha vært kjekt.. men godt du kan flire litt av det selv også..
snurkle Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Å shit! Jeg har heldigvis ikke bæsja på meg siden jeg var 5, vet ikke hva jeg hadde gjort.. Var det mye da? Bare tanken på å sette seg i bilen med drit oppover og nedover i buksa.. *grøss*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå