Gjest Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Hvor får man tak i søskenvogn? Ikke tvillingvogn. Venter barn nr 2 i februar, og da er lillegutt bare 14 mndr, så da trenger jeg en vogn hvor både han og den lille nye kan være i samtidig. Noen som vet?
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 http://www.babyjungle.nl/english-twinners.htm På denne sida ser du flere varianter. Mange av dem kan du ha hardbag på den ene siden, sittedel på den andre. TFK Twinner Twist Urban Jungle Duo DuoWalker fra EasyWalker ...er alle sterke og gode kvalitetsvogner som er lett å manøvrere! I mange andre kan du ha softbag i den ene delen etter å ha lagt setet helt ned. Og disse er gjerne rimeligere. Særlig hvis de er triller mer enn vogner (har med stødighet og hjul å gjøre!).
*keiko med jente og gutt* Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 jeg kjøpte ne brukt på finn, en carena. Så har jeg kjøpt en softbag ved siden. Nå blir det 19 månder mellom mine, men hun største skal jo være i bhg så det blir jo bare til de tilfellen jeg skal ha begge me dut alene samtidig.... kommer vel ann på bruken du skal ha den til, men er masse til salg på finn for en ok penge
JoeyLover Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Dem har en kjempe bra søsken vogn i sverje. Din skal jeg ha Kan har hard beg som en begvogn på den ene siden å sports del på andre siden. Har selv ett barn som blir under 2 år når mini kommer å har fått annbefalt denne vognen av ei vennine som har tvillinger. Tror den heter babytravler eller noe i den duren. når den legges sammen skal den bli den minste av alle slike dobble vogner. Går til og med ann å feste på ett søsken sete på vogna, dersom du skal passe ett lidt eldre barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå