Gå til innhold

hjelp noen... ang skatten!


Anbefalte innlegg

Skrevet

ok var inne og sjekket på skatteetaten nå, skatteoppgjøret mitt var klart... men det sto at det utbetales til et kontonr som ikke er mitt.. hva gjør jeg nå???

 

er det sånn at alle pengene går inn til kommunen så sender de det ut? eller sender de det ut til ditt kontonr direkte?

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan endre konto nr der inne da mener jeg.

Skrevet

ja ok.. men tror du da siden jeg endrer det må vente lenger på oppgjøret?

 

 

Skrevet

å hvor da... så ikke det jeg... men tror du jeg må vente på oppgjøret lenger da vis jeg endrer nå?

Skrevet

Du bør ringe skatteetaten i morgen tidlig.

De betaler ut direkte til skattyter, ja.

Skrevet

husker ikke hvor men det skal komme opp som et alternativ der inne. jeg endret et år her og fikk det til den tiden jeg skulle uansett.

Skrevet

Ring dem så fort de åpner i morgen!! Telefon: 22 07 70 00

Skrevet

Jeg vet ikke om du må vente lenger på pengene hvis du endrer kontonr. nå. Men alternativet er jo at noen andre får pengene, siden det var en annens kontonr.... Så da tror jeg heller jeg ville tatt sjansen på å vente noen dager ekstra på pengene...

Skrevet

er det nr til skatteetaten? kan jeg ikke ringe ligningskotoret?

Skrevet

men skal da **** ikke være mulig at de skal klare og levere ut pengene til et annet kontonr egentlig... syns dette er merkelig!

Skrevet

ja det er nr til skatte etaten.. de åpner kl. 08 i morgen tidlig.. men du kan jo alltids prøve å ringe ligningskontoret og..

Skrevet

det står kontonr. på selvangivelsen din, og du er selv pliktig til å sjekke om det stemmer...

Skrevet

ringer de i morgen tidlig jeg!

 

uff blir stressa av dette her :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...