tonebf Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 ok var inne og sjekket på skatteetaten nå, skatteoppgjøret mitt var klart... men det sto at det utbetales til et kontonr som ikke er mitt.. hva gjør jeg nå??? er det sånn at alle pengene går inn til kommunen så sender de det ut? eller sender de det ut til ditt kontonr direkte?
to jenter og ett gull i magen Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 du kan endre konto nr der inne da mener jeg.
tonebf Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2007 ja ok.. men tror du da siden jeg endrer det må vente lenger på oppgjøret?
tonebf Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2007 å hvor da... så ikke det jeg... men tror du jeg må vente på oppgjøret lenger da vis jeg endrer nå?
krabbetrollet Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Du bør ringe skatteetaten i morgen tidlig. De betaler ut direkte til skattyter, ja.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 husker ikke hvor men det skal komme opp som et alternativ der inne. jeg endret et år her og fikk det til den tiden jeg skulle uansett.
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Ring dem så fort de åpner i morgen!! Telefon: 22 07 70 00
krabbetrollet Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Jeg vet ikke om du må vente lenger på pengene hvis du endrer kontonr. nå. Men alternativet er jo at noen andre får pengene, siden det var en annens kontonr.... Så da tror jeg heller jeg ville tatt sjansen på å vente noen dager ekstra på pengene...
tonebf Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. juni 2007 er det nr til skatteetaten? kan jeg ikke ringe ligningskotoret?
tonebf Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. juni 2007 men skal da **** ikke være mulig at de skal klare og levere ut pengene til et annet kontonr egentlig... syns dette er merkelig!
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 18. juni 2007 #12 Skrevet 18. juni 2007 ja det er nr til skatte etaten.. de åpner kl. 08 i morgen tidlig.. men du kan jo alltids prøve å ringe ligningskontoret og..
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 18. juni 2007 #13 Skrevet 18. juni 2007 det står kontonr. på selvangivelsen din, og du er selv pliktig til å sjekke om det stemmer...
tonebf Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 18. juni 2007 ringer de i morgen tidlig jeg! uff blir stressa av dette her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå