Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:-) Har ikm neste uke,26. Hadde utskr.2.mai,fikk tanta tilbake 29.mai. Vi hadde sex rundt eggl. D kjente jeg. Håpet er jo at jeg er gravid nå. Har gått med mensmurringer i noen dager nå. Idag har jeg vært frossen. Frøs veldiig og hadde murringer sist jeg ble gravid. Ja d kan jo bare være innbildning siden man ønsker d så veldig.Flere m ikm neste uke? Hvordan har dere d? Håper vi har fullt med pos.tester da. Lykke til

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikm neste uke. er kvalm nesten hele tiden mensmurringer og stikking i høyre side

Skrevet

IKM uke 26 her også :)

Jeg er for tiden forferdelig trett, og brystene ble ømme idag. 10/11 dager til IKM, og jeg er forferdelig lei av å vente.

Krysser fingrene for en overflod med positive tester for alle oss her inne, slik at vi kan slappe av i sommer med voksende mager ;)

Skrevet

Var småkvalm før idag. Håper du har en spire så kan vi flytte over til 1.trim. D er så fint ogvære der. Ikke misforstå jenter,kjempefint å være her. Men målet vårt er vel å komme dit. Lykke til MADDE86. Må få høre fra deg.

Skrevet

IKM neste uke her også... Var hos gyn i dag, hun sa at jeg har eggløning i dag eller i morgen. Så da er det bare å gjøre en innsats! ;o) Føler meg premenstruell som bare fy, men legen mente det var pga nært forestående eggløsning. Lykke til alle sammen, håper det snart hagler inn med meldinger om positive tester! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...