anrø Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Hei:-) Har ikm neste uke,26. Hadde utskr.2.mai,fikk tanta tilbake 29.mai. Vi hadde sex rundt eggl. D kjente jeg. Håpet er jo at jeg er gravid nå. Har gått med mensmurringer i noen dager nå. Idag har jeg vært frossen. Frøs veldiig og hadde murringer sist jeg ble gravid. Ja d kan jo bare være innbildning siden man ønsker d så veldig.Flere m ikm neste uke? Hvordan har dere d? Håper vi har fullt med pos.tester da. Lykke til
MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 jeg har ikm neste uke. er kvalm nesten hele tiden mensmurringer og stikking i høyre side
søljenes Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 IKM uke 26 her også Jeg er for tiden forferdelig trett, og brystene ble ømme idag. 10/11 dager til IKM, og jeg er forferdelig lei av å vente. Krysser fingrene for en overflod med positive tester for alle oss her inne, slik at vi kan slappe av i sommer med voksende mager
anrø Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2007 Var småkvalm før idag. Håper du har en spire så kan vi flytte over til 1.trim. D er så fint ogvære der. Ikke misforstå jenter,kjempefint å være her. Men målet vårt er vel å komme dit. Lykke til MADDE86. Må få høre fra deg.
Mamman til Loffen ♥ Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 IKM neste uke her også... Var hos gyn i dag, hun sa at jeg har eggløning i dag eller i morgen. Så da er det bare å gjøre en innsats! ;o) Føler meg premenstruell som bare fy, men legen mente det var pga nært forestående eggløsning. Lykke til alle sammen, håper det snart hagler inn med meldinger om positive tester! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå