Gå til innhold

Jippi!!!!!!!! Positiv test!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yes, da var det min tur. Tok test på lørdag og den var POSITIV! Er veldig glad for å bli gravid igjen, men jeg har mistet tidligere og vet hvor raskt det hele kan være over. Kjenner jeg tenker en del på det. Håper jeg klarer å slappe av etterhvert som magen begynner å vokse.

Da takker jeg for meg her inne, og hopper inn på 1. trimester.

Lykk til for alle dere andre!

Masse klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye, denne gangen SKAL spiren sitte!!!

Lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer!!!! Håper spiren klamrer seg fast denne gangen! Sjansene er veldig store for at det går bra. Håper du klarer å slappe av og nyte tanken på at du har en liten en på gang! Lykke til videre!

Skrevet

gratulerer så masse. eg og testa positivt i dag....

Skrevet

grattis til alle..

Skrevet

Gratulerer masse til deg HeiHei. Håper du blir der i 40 uker. Når har du termin da? Håper å komme etter neste uke. Har ikm den 26. Har hadt endel mensmurringer i noen dager nå. Så jeg håper d er en spire i magen min nå. Har mistet tre ganger. Lett å gå rundt å tenke på d ja. Lykke til m den voksende magen.

Skrevet

Takk for alle lykkeønskninger. Jeg har termin i midten av februar, så det er veldig langt fram i tid. Vet fra tidligere erfaring at det er de tre første månedene som føles som en evighet. Da er det kun få personer som vet om graviditeten, ingen mage vises og likevel trøtt og små-kvalm.

Håper vi treffes snart igjen på 1. tri!

Klemmer

Skrevet

åååååååååååååååååååå......gratulerer sååååå masse:)

kos deg masse med magen og lykke til i svangerskapet:) skal krysse fingrene for at spira sitter der i 9 mnd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...