Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 OTH, emmaljunga city cross eller emmaljunga cangaroo?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har city cross og er kjempefornøyd!! Har bare brukt city bagen til nå men har hørt mye bra om sportsdelen og av de som bruker den. De andre vognene vet jeg ikke så mye om.
allegodetingertre Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Har OTH, kjempefornøyd med den, men har kun brukt den som sportsvogn fom barnet var 14 mnd gammelt. God vogn, deilig å trille, veier lite og positivt at man kan skifte trekk på den.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Det er jo veldig forskjellige vogner da. OTH er jo en lett og "kul" vogn, mens de andre er vel mer tradisjonelle og tunge? Kommer jo helt an på hva du har lyst på. jeg ville helt klart gått for OTH, har byttet ut de vognene jeg har hatt til den. Men bag'en er liten da... litt avhengig av når du venter barn og om du syns det er ok at babyen sitter mot deg. OTH er hvertfall den absolutt beste vognen jeg har hatt noen gang (har hatt 6 stk.. hehe)
allegodetingertre Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 OTH og teutonia mistral er de beste jeg har hatt, har hatt 11.
mammmamia ** Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Bagen til OTH er ikke liten, selv om "ryktet" tilsier det..! Den er omtrent like stor som Simo og Brio kombi-bagene, bare noen få cm kortere, men til gjengjeld hele 4 cm bredere! Det vinner du mye på! :-) Ville absolutt gått for OTH, suveren trillecomfort, lett (veier 9 kg), ypperlig å ligge i (ergonomisk sittedel) - og fantastisk kul å se på :-)
Tutekoppen Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Jeg har city cross og er veldig fornøyd. Nå bruker jeg den med city bag, men gleder meg til å ta i bruk sportsdelen. City crossen er tøff, (kule felger, finnes i mange farger.... ) samtidig som den er lett og enkel å kjøre. Den er på ingen måte en typisk "traust" barnevogn som enkelte tenker på når de hører emmaljunga. Jeg hadde ikke vært i tvil om valget her:-)
-Bobsi Skrevet 21. juni 2007 #9 Skrevet 21. juni 2007 Cangaroo er akkurat like tung som OTH og har tilnærmet samme dimensjoner sammenlagt. OTH er litt kulere C er litt bredere i sittedelen, 1 cm kortere i ryggen C har litt brattere sittestilling og litt flatere liggestilling C har litt bedre demping OTH har et bedre regntrekk. Personlig liker jeg bagen bedre på Cangaroo enn på OTH fordi den er litt dypere Men alt i alt er det funksjonelt veldig like, det er mest utseende som skiller. Vi har Cangaroo som vi nå bruker som sportsvogn og skal kjøpe bag til den, er veldig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå