Gå til innhold

Tosofo sine "ha i hus etter fødselen-tips"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Berre ein liten ting, men first price toalettpapir + sårt underliv = ikkje godt! Anbefaler å ha litt mjukt (dvs mjukare enn First Price i alle fall) toalettpapir i hus til heimkomsten :)

Klorhexidin + q-tips til å rense navlestrengen med

Enkle middagar (tenkte som så at det ikkje var så farlig, hadde jo barselsbakst i frysaren...) Halvfabrikata er genialt når ein har ein liten baby som ikkje vil følge middagsvanane til foreldra. Fersk pasta, frossen "ferdig fisk" og slikt. Tilråast!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe kjenner igjen dette fra min første;)

Også et lite tipa å ha sånne sorte små poser man plukker hundebsj med i hus...til bleiene så klart:) Putter drittbleien nedi der, knyter igjen og vips...så slipper søppelspannet å stinke;) Bleiebøtter e bortkastede penger nemlig...og upraktiske...

Skrevet

Ikke dumt! Takker for gode tips:)

Skrevet

Bra tips!

Vil legge til at d faktisk er greit å ha vippestolen klar fra første stund-fordi den er grei å dra med seg når man lager mat o.l. så slipper babyen å ligge bare på teppe hele tiden... Min datter var veldig våken fra dag 1 nemlig,hehe ;-)

Og ha en pakke med mme liggende-for man vet aldri om babyen blir mett... Bare sånn at man har d liksom...

Og store nok bleier,hjelper lite med newborn bleier,når babyen er for stor-så ikke kjøp inn for mye av det før du ser ;-)

Lykke til alle fødeklare!

Skrevet

Jeg har blitt anbefalt å ha en sprayflaske med vann og babyolje stående ved doen så man kan spraye meg før jeg skal tisse .. :) Hihi, funka bra når jeg hadde urinveisinfeksjon også - da svidde det som f...

Skrevet

Kjempegode tips Tosofo. Henter opp disse igjen jeg...skal soerge for at jeg har det i hus. Og gratulerer igjen saa mye med lillejenta. Saa koselig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...