Gjest Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Berre ein liten ting, men first price toalettpapir + sårt underliv = ikkje godt! Anbefaler å ha litt mjukt (dvs mjukare enn First Price i alle fall) toalettpapir i hus til heimkomsten Klorhexidin + q-tips til å rense navlestrengen med Enkle middagar (tenkte som så at det ikkje var så farlig, hadde jo barselsbakst i frysaren...) Halvfabrikata er genialt når ein har ein liten baby som ikkje vil følge middagsvanane til foreldra. Fersk pasta, frossen "ferdig fisk" og slikt. Tilråast!
PintSizedDictator Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Hehe kjenner igjen dette fra min første;) Også et lite tipa å ha sånne sorte små poser man plukker hundebsj med i hus...til bleiene så klart:) Putter drittbleien nedi der, knyter igjen og vips...så slipper søppelspannet å stinke;) Bleiebøtter e bortkastede penger nemlig...og upraktiske...
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Bra tips! Vil legge til at d faktisk er greit å ha vippestolen klar fra første stund-fordi den er grei å dra med seg når man lager mat o.l. så slipper babyen å ligge bare på teppe hele tiden... Min datter var veldig våken fra dag 1 nemlig,hehe ;-) Og ha en pakke med mme liggende-for man vet aldri om babyen blir mett... Bare sånn at man har d liksom... Og store nok bleier,hjelper lite med newborn bleier,når babyen er for stor-så ikke kjøp inn for mye av det før du ser ;-) Lykke til alle fødeklare!
Mild, Marcus & Mille Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Jeg har blitt anbefalt å ha en sprayflaske med vann og babyolje stående ved doen så man kan spraye meg før jeg skal tisse .. Hihi, funka bra når jeg hadde urinveisinfeksjon også - da svidde det som f...
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Kjempegode tips Tosofo. Henter opp disse igjen jeg...skal soerge for at jeg har det i hus. Og gratulerer igjen saa mye med lillejenta. Saa koselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå