mandapus Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Begynte i ny jobb idag og fikk meg en skikkelig smell i leggen. Var mange som så at jeg slo meg og blødde, men ingen som sa noe om skademelding, og jeg har veldig liten peiling på akkurat det.. tanken slo meg, men siden de som jobber der ikke sa noe, så tenkte jeg kanskje at det ikke var "galt nok" til å skrive skademelding.. men så kommer jeg hjem og får beskjed på at det skulle jeg absolutt.. kan jeg gjøre det i morgen, eller skal det gjøres "der og da"? Uffa så vondt det gjør nå på kvelden
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Skademeldingen kan fint skrives i morgen også den.... Om skaden trenger behandling er det lurt å komme seg til lege så fort som mulig og sørg for å få notert at det dreier seg om yrkesskade.
mandapus Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2007 ok, takk =) Tror ikke jeg trenger lege, bare hvis såret blir betent, og det har det ikke blitt enda..
3b@rnsmor-30* Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 alle angrep, både fysisk og verbalt SKAL rapporteres med skademelding og sendes kommunen eller de som har ansvaret. du kan skrive den i løpet av uka. holder det.
mandapus Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2007 var nok litt min egen feil og.. vi prøvde å samarbeide om å flytte noen tunge varer fra vognen hennes og legge de på et lavt bord sånn at jeg fikk slått dem inn.. og så gikk det galt.. men jeg skriver i morgen, det går bra det da.. jobber med bytte av varer så "verbale angrep" blir det noen av.. skal virkelig alle de skrives skademelding på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå