Gå til innhold

Gi oss en tidsmaskin..

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller hva jenter? Tenk så deilig å kunne spolt seg frem til test dagen...

Denne ventetiden er hard!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stemmer på ideen om tidsmaskin. Det hadde vært glimrende.

Skrevet

Denne ideen likte jeg godt=)

Kunne tenke meg å hoppe over alle dagene fra EL-TR og sluppet dette her... Ikm i morgen og neg test i dag... hadde en svaaaak pos test på fredag da... skjønner ingenting=(

Skrevet

Så frustrerende. Hvordan tester har du tatt da? Tok en qr idag 5 dager før ikm. Synes jeg så en svak, svak, svaaaak strek, men kan jo ha vært ønsketenkning.. Prøvde en cb, men den var klar neg..Men tidlig enda da.

Skrevet

Jeg tok QR på fredag og den var svaaaak og tok en ny lørdag men den var negativ, og en negativ CB digital i dag... så det har sikkert vert skyggestrek på fredag *sukk* har som sagt ikm i morgen så det er jo bare timer til jeg vet...

Skrevet

Litt trist når spiren ikke sitter. Vi får bare trøste oss med at det kommer en ny mulighet om ikke så lenge.

Skrevet

Ja helt sant nemo78...

Vi kan ikke klappe sammen, vi må bare bite sammen tenna og satse på neste gang=)

Skrevet

chick26: jeg sendte deg post for noen dager siden. Fikk du den eller?

Lenge siden jeg har sett deg her inne.

Skrevet

sorry chick. det var feil dame:-)

Skrevet

Heisann nemo78=)

Jeg har fått post med deg=) Trodde jeg hadde svart?

Men jeg kan hende har bare tengt å svare å ikke kommet så langt at jeg har gjort det, fryktelig distre for tiden altså... ikke meningen å ikke svare=)

Skrevet

Joda. Du har svart. Koselig det:-) Bare jeg som miksa deg med en annen. Litt distre jeg og se. Tenker jo så innmari på sykluser, TR, EL, IKM og videre.

Skrevet

Ja sant, det er det eneste tiden består av i disse dager... ventin på enten El, TR, IKM... hehe.... håper vi snart slipper og teste mer=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...