Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du fått testet?

Testet på søndag, og igår..

Søndag var det vel en tyyyyyyyyyyyyyyyyynn strek, om jeg la godvilja til.. men igjen, jeg testet seint, og hadde drikket masse på dagen (altså, vann, juice ect)

Meeeeen..

Nå sitter jeg med en test, CB.. dere ved den vannrette streken? ---- vel under denne da, så popper det opp en tykk, lyyyyyseblå strek, ikke sterk.. så det blir som ett + tegn, bare ta bort litt av streken oppe på toppen..

hmm..

skal til gynekolog imorgen. Kan vel se om hjertet slår? 7 uker på vei, om detta er sant..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

G R A T U L E R E R :) :) :) :)

Er såååååå utroooolig glad på dine vegne :)

oij oij oij - dette er jo bare helt supert !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tror man kan se kjertet slå i uke 6, så da er det stoooore muligheter for at du får se tegn til liv ja :) :) (nå må du holde meg oppdatert altså )

Har ikke testet ennå, har IKM den 24, så har bestemt meg for å ha litt is i magen og vente og se til da (disse testene er tross alt ikke gratis hi hi) Har en liten mistanke om at jeg kankje er kjemisk gravid, og det er jo en stor mulighet for det med tanke på at jeg gikk på pilla, den skal jo hindre egget i å feste seg. Så venter spent på at søndagen skal komme. TR pleier alltid å komme på den dagen den skal. Holder pusten i spenning :)

må bare si gratulerer nok en gang jeg, dette er jo helt supert :)

Tenk, nå skal du bli mamma :) ::) så herlig :) :)

Skrevet

Du er vel søt!!

Nja, har litt is i magan jeg også, prøver å ikke tenke så mye på det. Tilfelle det er kjemisk hos meg også, eller om den jævla cysta kødder med systemet...

men igjen, en får jo ikke HcG om en ikke er gravid heller..

Skrevet

Vel, var hos gynekolog idag. Han kunne ikke se noe, og mente at jeg evnt har hatt en senere eggløsning, og det er litt tidlig.. Men skal ringe ned imorgen, tok blodprøve.

Begynner å gjøre meg klar til operasjon neste uke :D

Skrevet

fått svar på prøvene ? (joda-- er litt nysgjerrig *ler*)

uff, nå er det IKM snart, bare 4dager igjen.... har ikke mensensmerter ennå da, og det pleier jeg å få ca 1uke før tr kommer.... så nå har hun sikkert bestemt seg for å ta et senere tok sånn at jeg blir skikkelig forvirra. Har kjøpt inn en CB da, den ligger og venter på meg. Men tester ikke før på søndag hvid TR ikke har kommet da... spennende.

skjedde noe rart i dag da.... skulle bære skittentøyskurven opp trappa (ganskje tung var den, full av vått tøy) og da fikk jeg "vondt" i magen (laaangt under navlen altså) var vel ikke direkte vondt, bare innmari ubehagelig, en litt sånn skummel følelse. Slapp kurven med en gang jeg og smalt rompa ned på et trappetrinn, og der satt jeg da til denne ekle følelsen var over. Skittentøyskurven står der ennå... den får gubben ta når han kommer hjem *ler* merkelige greier

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...