mammat2goll Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Jeg hadde først en periode der jeg måtte ha melon hver dag, så gikk det over til jordbær. Var en liten tur innom stratos og har nå fått dilla på sandwich is og da er det ikke snakk om en is nå og da...holder på med min 7 (!!!) is hittil i dag....kan jo umulig være bra...men gleder meg til det blir norske jordbær i butikkene da skal jeg kose meg med jordbær...mmmmmmm Noen andre som bare MÅ ha noe hver dag??!!
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Har aldri likt saft is...det spiser jeg myyye av når det er varmt=)Ellers er det søppeldynga som går ned..ikke alle dager da,men ganske ofte...
Lillespireengangtil Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 JAA!! MR. FREEZE, jordbær,frukt (spesielt druer )melon,osv osv... I mitt forrige svangerskap hadde jeg helt dilla på appelsiner,og sønnen min ELSKER appelsiner nå (vet ikke om det er noen sammenheng men)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå